Euro NCAP je za četiri testirana automobila dodjelio pet zvjezdica, a dodatnu nagradu dobio je Audi. U zaštiti pješaka najslabije je prošao Peugeot sa 61 posto
Sigurnost prije svega: Pet proizvođača za NCAP peticu
Najnoviji rezultati Euro NCAP testiranja sigurnosti automobila nisu donijeli nikakva iznenađenja. Sva četiri testirana kandidata očekivano su ostvarili maksimalan rezultat od pet zvjezdica. Najbolje rezultate pri zaštiti odraslih putnika ostvario je BMW serije 3 osvojivši ukupno 95% bodova, no i rezultat najslabijeg Peugeota 208 je s 88% još uvijek odličan.
Pri zaštiti djece najboljim se pokazao Hyundaijev novi kompakt i30, dok najslabije rezultate bilježi ponovo Peugeot 208. Pri zaštiti pješaka sa 78% bodova posebno iskače BMW, no i ostali su proizvođači ovdje znatno napredovali. Svi automobili pokazali su se podjednako dobro opremljenima elektronskim sigurnosnim sustavima. Posebnu pažnju privukao je test Mazde CX-5 zbog toga što je u ovaj automobil ugrađen čitav niz novih konstruktorskih rješenja i sigurnosnih tehnologija. Očekivano, Mazdin SUV nije razočarao te je osvojio pet zvjezdica.
Posebnu nagradu osvojio je Audi za svoj sigurnosni sustav “Pre sense front plus”. Sustav koji se ugrađuje u aktualni A6 otkriva mogućnost naleta na vozilo koje se nalazi ispred te takav nalet sprečava ili smanjuje njegove posljedice.
U prvom planu sve bolji rezultati pri zaštiti pješaka
Posljednjih godina više od 80% automobila u Euro NCAP testiranjima ostvaruju maksimalnih pet zvjezdica no bolna točka svih proizvođača bila je zaštita pješaka. Otkad je Euro NCAP počeo isticati te nedostatke i postrožio svoje kriterije, proizvođači se trude, a stvari se i ovdje mijenjaju na bolje. Najslabiji rezultat sa 61% bodova za zaštitu pješaka ostvario je Peugeot 208, čime je za samo 1 posto ostao unutar granice pet zvjezdica.
Hyundai i30
Zaštita odraslih: 90%
Zaštita djece: 90%
Zaštita pješaka: 67%
Peugeot 208
Zaštita odraslih: 88%
Zaštita djece: 78%
Zaštita pješaka: 61%
BMW 3
Zaštita odraslih: 95%
Zaštita djece: 84%
Zaštita pješaka: 78%
Mazda CX-5
Zaštita odraslih: 94%
Zaštita djece: 87%
Zaštita pješaka: 64%