Obavijesti

Tech

Komentari 448

Rimac preuzeo Bugatti, sjedište nove tvrtke bit će u Hrvatskoj!

Rimac preuzeo Bugatti, sjedište nove tvrtke bit će u Hrvatskoj!
9

Rimac Grupa će biti većinski dioničar s udjelom od 55%, dok će Porsche zadržati postojeći udjel od 24% u Rimac Grupi i steći udjel od 45% u novoj kompaniji Bugatti Rimac d.o.o.

Rimac Automobili danas se službeno udružuju s ikonom automobilskih brendova Bugatti Automobiles u novu automobilsku i tehnološku kompaniju.

U samo 10 godina Rimac Automobili napredovali su od startupa i jednog čovjeka u garaži do stvaranja nove kompanije Bugatti Rimac d.o.o. u suradnji s dvama od najpoznatijih i najsnažnijih automobilskih brendova na svijetu – Porscheom i Volkswagen Grupom.

POGLEDAJTE VIDEO IZ DUBROVNIKA:

Ovaj hrvatski brand dokazao je da može ne samo držati korak, nego i otvarati nove vidike, namećući drugima standarde performansi i tehnologije. Udruživanje tehničkih znanja i učinkovitog poslovanja Rimca sa 110 godina tradicije dizajna i snažnog brenda Bugattija vodi ka nastanku najznačajnije kompanije na tržištu hiperautomobila.

Rimac Grupa bit će najveći dioničar nove kompanije Bugatti Rimac d.o.o. s udjelom od 55%. Mate Rimac zadržat će svoj postojeći udjel u Rimac Grupi od 37%, Porsche ostaje na 24%, Hyundai Motor Group na 12%, a ostali investitori na 27%. Razvoj, proizvodnja i isporuka baterijskih sustava, pogonskih sklopova i ostalih EV komponenti po kojima je Rimac poznat i s kojima je stekao povjerenje brojnih proizvođača automobila bit će odvojeni u novi poslovni subjekt - Rimac Technology - koji će biti u stopostotnom vlasništvu Rimac Grupe. Rimac Technology ostaje neovisna tvrtka koja surađuje s brojnim svjetskim proizvođačima automobila.

Mate Rimac će biti na čelu nove kompanije. Kao glavni izvršni direktor Rimac Grupe, vodit će Bugatti Rimac i novu tvrtku Rimac Technology. S time, Mate Rimac i dalje upravlja svim segmentima poslovanja Rimac Grupe koja sada uključuje i Bugatti. Bugatti i Rimac nastavljaju kao zasebni brendovi, zadržavaju postojeće proizvodne pogone i kanale distribucije, dok će sjedište i sav razvoj za oba brenda biti u Hrvatskoj.

Rimac Grupa nastavit će s inovacijama, stvaranjem vlastitih hiperautomobila i razvojem sustava i tehnologija za brojne svjetske proizvođače automobila. Takva inovativna tehnologija moći će se primijeniti i u budućim Bugatti modelima.

Novinar Wireda oduševljen je Rimčevim 'čudom': Nevera je nevjerojatan automobil!
Novinar Wireda oduševljen je Rimčevim 'čudom': Nevera je nevjerojatan automobil!

Rimac Automobili i Bugatti unutar nove kompanije nastavit će razvijati modele automobila. U budućnosti će se globalno sjedište Bugatti Rimac kompanije nalaziti u novom Rimac kampusu, koji će biti i sjedište Rimac Technology tvrtke kao i proizvodnja tehnologije i komponenti za automobile oba brenda, dok će se sklapanje Bugatti modela nastaviti u Molsheimu u Francuskoj time nastavljajući korištenje povijesne lokacije koja je neodvojiva od Bugatti brenda.

Kampus vrijedan 200 milijuna eura, izgradive površine 100.000 m2, koji bi trebao biti otvoren 2023. godine, bit će baza svih istraživanja i razvoja budućih hiperautomobila Rimca i Bugattija. Zamišljen kao jezgra visokotehnoloških inovacija, Rimac kampus okupit će 2.500 ljudi vođenih zajedničkom znatiželjom i težnjom da dostignu krajnje granice.

- Ovo je uzbudljiv trenutak u kratkoj, ali burnoj povijesti Rimac Automobila. Toliko smo toga prošli u tako malo vremena, ali ovaj novi projekt podiže stvari na potpuno novu razinu. Rimac i Bugatti savršeno se nadopunjuju. Kao mlada, agilna i brza automobilska i tehnološka tvrtka osvojili smo povjerenje partnera i snažnu poziciju u industriji električnih tehnologija visokih performansi. S Neverom smo također dokazali da možemo razvijati i proizvoditi izvanredne hiperautomobile, koji nisu samo brzi, već i uzbudljivi i visoko kvalitetni. Bugatti ima više od jednog stoljeća iskustva u inženjerskoj izvrsnosti, ali i jednu od najimpresivnijih linija automobila - rekao je Mate Rimac.

- Nedavno smo predstavili svoj najnoviji hiperautomobil, Neveru, što je naišlo na pozitivne reakcije stručnih medija i automobilskih entuzijasta u cijelom svijetu. Stoga sam iznimno uzbuđen zbog potencijala koje donosi kombiniranje znanja, tehnologije i vrijednosti ova dva nevjerojatna branda u stvaranju nekih uistinu posebnih projekata u budućnosti. Osim stvaranja novih i uzbudljivih automobila, želimo stvoriti i iznimno uspješnu i profitabilnu tvrtku koja će biti uspješna i idućih 100 godina - dodao je.

- Kombiniramo snažnu Bugattijevu stručnost u poslovanju s hiperautomobilima s ogromnom inovativnom snagom Rimca u vrlo obećavajućem području elektromobilnosti. U ovaj zajednički pothvat Bugatti unosi svoj brand bogate tradicije, proizvode koji su ikone, bazu vjernih kupaca i globalnu mrežu zastupstva. Osim tehnologije, Rimac unosi i novi razvojni i organizacijski pristup - rekao je Oliver Blume, predsjednik Uprave tvrtke Porsche AG.

- Prvi udjel u Rimcu kupili smo još prije tri godine i od tada smo ga sukcesivno povećavali. To nam je omogućilo da u ranoj fazi izgradimo blizak odnos s Matom i njegovim visoko inovativnim timom - rekao je Lutz Meschke, zamjenik predsjednika Uprave i član Uprave za financije i informatiku Porsche AG.

Bogataši su došli u Dubrovnik pogledati Rimčevu 'Neveru'
Bogataši su došli u Dubrovnik pogledati  Rimčevu 'Neveru'

- Sada imamo koristi od ulaganja. Rimac nam pomaže svojim znanjem kako bismo uspješno uveli u budućnost emotivan i važan brend Grupe. Jako sam ponosan i sretan što smo ovo zajedničko ulaganje doveli do kraja unatoč brojnim izazovima. Ovo je važan dan za Bugatti, Porsche i cijelu Volkswagen grupu - dodao je Meschke.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 448
Prijatelji iz djetinjstva pokrenuli posao: Želimo da Slavonski Brod bude središte AI industrije
VRHUNSKI POSAO U HRVATSKOJ

Prijatelji iz djetinjstva pokrenuli posao: Želimo da Slavonski Brod bude središte AI industrije

Mladi poduzetnici Domagoj Lovrić i Luka Miškić već su po cijeloj Europi poznati po svojim 'digitalnim radnicima' koji rade 24 sata na dan, bez pogreške i pauze
Opet su odgodili povratak dvoje astronauta s postaje u svemiru
NOVI PROBLEMI

Opet su odgodili povratak dvoje astronauta s postaje u svemiru

Povratak na Zemlju dvoje astronauta američke svemirske agencije NASA-e, koji se trenutno nalaze na Međunarodnoj svemirskoj postaji (ISS), ponovno je odgođen, priopćila je NASA
Japanski proizvođači Honda i Nissan pregovaraju o spajanju
žele ojačati konkurentnost

Japanski proizvođači Honda i Nissan pregovaraju o spajanju

Udruživanje koje bi uključivalo i Mitsubishi Motors, učinilo bi tvrtke konkurentnijima u odnosu na Teslu i kineske proizvođače električnih vozila, izvijestili su iz azijske podružnice Nikkeija