Iznutra je Nevera luksuzna kao što biste očekivali ako za nju izdvojite gotovo dva milijuna funti. Sve je po mjeri. Ručke na vratima, sklopke i otvori za zrak...
Novinar Wireda oduševljen je Rimčevim 'čudom': Nevera je nevjerojatan automobil!
Jeremy White, novinar Wireda, testirao je Neveru, nedavno predstavljeni novi auto Mate Rimca i zaključio - Nevera je nevjerojatan automobil.
White u tekstu nije mogao suzdržati svoje oduševljenje Neverom, pa tako među ostalim navodi kako se, dok je na zadarskoj pisti u autu čekao trenutak kada će se 'lansirati' od 0 do 300 km/h, pitao kakav je to osjećaj, jer Nevera od 0 do 300 km/h dostiže za 9.3 sekunde, što znači da je brža od bolida Formule 1.
- Glavni savjet koji sam dobio bio je da položim glavu na naslon kako ne bih naprezao vratne mišiće dok pokušavam glavu držati na mjestu, a Nevera juri stazom. Nakon što smo krenuli, jedino čega se mogu sjetiti je neobičan osjećaj praktički praznog pogleda okolo - bez drveća, sporednih cesta ili drugih automobila koji daju bilo kakav referentni okvir brzine. Izgledalo je poput zumiranja poznatog iz filmova "Vrtoglavica" i "Ralje", pri čemu efekt u kameri podriva normalnu vizualnu percepciju, što rezultira iskrivljenjem pozadine. Fizički nisam mogao odvojiti pogled od ove dezorijentirajuće scene kako bih primijetio da sam stigao do gotovo 257 km/h za manje vremena nego što je bilo potrebno za pisanje ove rečenice. Ovakav osjećaj mora biti prilikom ulaska u hipersvemir. Naizgled prije nego što sam uspio udahnuti, dosegao sam točku u kojoj ili puštate gas prije nego što se asfalt završi ili se pomirite s tim da električni hiperautomobil od 1.7 milijuna funti napušta cestu nimalo primjerenom brzinom - napisao je White za Wired.
Potom navodi kako je možda najveće iznenađenje to što je automobil takvih mogućnosti zapravo vrlo jednostavno voziti na otvorenoj cesti.
- Iznutra je Nevera luksuzna kao što biste očekivali ako za nju izdvojite gotovo dva milijuna funti. Sve je po mjeri. Ručke na vratima, sklopke i otvori za zrak izrađeni su od aluminija. Veliki okrugli izbornici sa zaslonima u središtu za odabir načina vožnje i podešavanja okretnog momenta morali su biti posebno izrađeni po cijeni od 500.000 eura jer je Rimac tražio određenu veličinu. Tri HD TFT zaslona izvode softver i grafiku po mjeri. Središnji zaslon prikazuje izvanrednu razinu Neverine telemetrije, koja se također može preuzeti na prijenosno računalo ili mobitel za naknadni pregled ili razmetanje - nastavlja novinar Wireda.
Dodaje kako je Nevera budućnost električnih automobila, osvrnuo se i na to da Rimac pored Zagreba gradi kampus i novo sjedište.
- U svijetu u kojem šefovi tehnoloških tvrtki radije troše ogromnu količinu novca kako bi se lansirali u svemir, umjesto da usredotoče svoju moć kako bi postigli smislenu promjenu, Mate Rimac se posvetio iniciranju promjene zakona u Hrvatskoj. Tako je mogao darivati svaku osobu koja radi u kompaniji - čak i čistačice. 'O svima treba brinuti. Svi oni trebaju sudjelovati', kaže Mate Rimac. Ovo zaista nije brzina samo radi brzine - zaključuje White.
Cijeli tekst pročitajte ovdje