Sve je to šarena laža. Preko desetljeća sam na buyer strani i nema načina na koji nas nisu izvarali, od prenapuhanih brpjki posjete, tiskane naklade, TV praćenj
a. To je industrija zavali koga i koliko možeš a efikasnosti za oglašivača nigdje. Kome taj način odgovara još uvijek je najbolji Google Adwords. Nema muljaže koliko ljudi klikne toliko je interesa, a od toga 1% su potencijalni kupci. Sve ove programatic šeme su čista magla gdje mediji nabijaju cijene banera i fingiraju posjete
Prikaži još ↓
be
beowulf1
22.2.2019.
Odustani
Obično prodavanje magle!
sa
sator
22.2.2019.
Odustani
Ja naivac, sada tek znam da seks nije samo penetracija....
Dk
Deaktivirani korisnik
22.2.2019.
Odustani
Sve puno velikih riječi, pogotovo ovo TARGETIRANJE (jer riječ ciljanje nije dovoljno dobra) da bi na kraju ispalo da sve ovisi o gazdama koje poduzetni djelatni
ci moraju poslušati. Dakle, jednom će netko od ovih direktora i inih "poduzetnika" tipa Cvetojević progovoriti o poslodavcima koji nemaju sluha za dobre projekte, koji su Bog i batina u firmi, koji sjede 2-3 sata u uredu a ostalo vrijeme se vozikaju "po sastancima" dok tjeraju djelatnike da odrade 4 sata prekovremeno koje im nikad neće platiti, koji plaćaju radnike 3.000 kn i još zaposle Sirijce i onda se iznenade kako to da odlaze ljudi u inozemstvo a mi se ovdje u RH čudimo kako to da su ti isti ljudi uspješni radnici koji odrađuju odlične projekte u Njemačkoj, Irskoj, Austriji...
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .