Obavijesti
komentari
Prokletstvo programmatica: Trend koji nas je zaobišao
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

Ma
Sve je to šarena laža. Preko desetljeća sam na buyer strani i nema načina na koji nas nisu izvarali, od prenapuhanih brpjki posjete, tiskane naklade, TV praćenja. To je industrija zavali koga i koliko možeš a efikasnosti za oglašivača nigdje. Kome taj način odgovara još uvijek je najbolji Google Adwords. Nema muljaže koliko ljudi klikne toliko je interesa, a od toga 1% su potencijalni kupci. Sve ove programatic šeme su čista magla gdje mediji nabijaju cijene banera i fingiraju posjete
Turki3110
Ako si i dalje na buyer strani sugeriram da mi se javiš na službeni mail. Možemo organizirati posjetu u 24sata gdje ćeš dobiti ulaz u sve relevantne aplikacije Prikaži još ↓
Ovca007_1
Ja mislim da treba oglasavat na erockim portalima. Tamo je posječenost največa. jos kad uvedu kao i na jubitou, krene film, krene akcija, i onda reklama pet min Prikaži još ↓
be yourself
Zanimljivo, javio se autor pod Turki 3110. Slažem se Maroje, ja isto dolazim sa buyer strane i priče u prodaji su uvijek iste s tim da buyeri negdje moraju ulup Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .