S cijenom od 99.900 kuna za osnovni model, ovo je uvjerljivo najjeftiniji SUV u Hrvatskoj, a ni 153.900 kuna za top model s dizelom i 4x4 pogonom ne doima se previše
Pravi SUV za avanturu, idealan za one kojima su auti preskupi
Prvenstveno zbog cijene i terenskih sposobnosti, Dacia Duster prošle generacije probila se među najprodavanije aute na našem tržištu. Iako je također najjeftiniji auto u klasi, novi Duster će kupce privlačiti i drugim vrijednostima kojima se prethodnik nije mogao podičiti.
Iako je vanjski izgled ostao vrlo prepoznatljiv, na prvim offroad vožnjama u Baranji primijetili smo kako je unutrašnjost Dustera nemjerljivo bolja nego kod prethodnika. I u pogledu kvalitete materijala, ali i ergonomije, koja je bila Ahilova peta prethodnika. U karoseriji dugoj 434 centimetara ima mnogo mjesta.
Obujam prtljažnika iznosi obiteljskih 445 litara. Dacia je izuzetno napredovala i u pogledu komfora. Buka je manja za nekoliko razina što je najveća prednost, a i ovjes je udobniji.
Osnovni motor je i dalje atmosferski benzinac sa 114 KS, a snažniji benzinski turbo ima 125 KS. Mnogo bolji izbor su dizelski motori koji se nude u verzijama s 90 i 109 KS. U ponudi je i automatski mjenjač s dvije spojke, kao i pogon na sve kotače s kojim Duster u najjeftinijoj izvedbi stoji od 123.900 kuna. I oprema je obogaćena. Novi Duster tako, primjerice, nudi sustav četiri kamere i handsfree karticu, no za te luksuzne detalje treba dodatno platiti i u top opremi.