Uslugu za mjerenje utjecaja korisnika društvenih mreža 2008. su osnovali Joe Fernandez i Binh Tran. Omogućuje da pratite utjecaj kroz niz društvenih mreža
Platili 200 mil. dolara za Klout, koji mjeri vaš utjecaj na Fejsu...
Klout, uslugu za mjerenje utjecaja korisnika društvenih mreža, za gotovo 200 milijuna dolara kupila je tvrtka Lithium Technologies, koja tvrtkama nudi softver za upravljanje društvenim iskustvom kupaca, javlja Fortune. Prema dva izvora bliska dogovoru, Lithium plaća gotovinom i privatnim dionicama Lithiuma.
Glasnogovornici Klouta i Lithiuma odbili su komentirati dogovor. Očekuje se da će biti službeno objavljen na zajedničkoj konferenciji za medije tijekom današnjeg dana.
Informacija da će Lithium kupiti Klout pojavila se još u veljači, no tada dogovor nije bio još sklopljen. U to vrijeme navodilo se da je dogovor težak najmanje 100 milijuna dolara.
Startup Klout osnovali su 2008. godine direktor Joe Fernandez i Binh Tran kako bi mjerili utjecaj na tada sve popularnijim društvenim medijima poput Facebooka i Twittera. Korisnici usluge dobili bi "Klout Score", broj od 1 do 100. Što veći utjecaj na društvenim mrežama, to veći broj bodova. Ovakav sustav u početku je nailazio na kontroverze, a upitnost mogućnosti bodovanja utjecaja možda se najbolje odražava u činjenici da je u jednom trenutku američki predsjednik Barack Obama imao manji "Klout Score" od tehnoblogera Roberta Scoblea, što je poslije ispravljeno.