AMG je novu C-klasu poboljšao ugradivši joj twin-turbo V8 motor iz nedavno predstavljenog GT-a. Manji je, lakši, ekonomičniji i snažniji - razvija 467 i 510 KS
Paprena C-klasa ima V8 motor iz novog GT-a s čak 510 KS
Već je prošlo AMG izdanje C-klase bio opako brz auto, a nova C-klasa dobiva potpuno novi motor. Nazvan M177, 4-litreni V8 biturbo razvija 467 i 510 KS. Odmah je predstavljen i karavan koji je ujedno najbrži AMG-ov karavan dosad - s mjesta do 100 km/h treba mu samo četiri sekunde.
U tome pomaže i nova platforma sačinjena od čelika i aluminija koja je lakša nego ranije pa AMG-ova C-klasa teži 1715 kg. Ovjes je također napredovao - multilink naprijed i straga sada ima elektronski kontrolirane amortizere u tri stupnja tvrdoće, a novi AMC C 63 ima mehanički zatvarač diferencijala odnosno elektronski u S verziji.
Novi motor naime dolazi u dvije verzije. U standardnom C 63 razvija 475 KS dok u C 63 S ima 510 KS i desetinku brže stiže s mjesta do 100 km/h. Motor je na karoseriju također spojen s elektronski kontroliranim amortizerima koji smanjuju vibracije u normalnoj vožnji i povećavaju krutost u sportskoj vožnji.
Poznati AMG-ov Speedshift sekvencijalni mjenjač sa sedam brzina sada je još brži u izmjenama, a pojačane su kočnice s 390-milimetarskim diskovima sprijeda i 360 straga te opcionalnim keramičkim diskovima za one koji često posjećuju trkaću stazu.