Novi i20 bez pretjerivanja se vozi poput klasu većeg automobila. Impresionira uglađenost i udobnost, a i vožnja je dinamičnija
Ozbiljni Hyundai i20 na testu: Divovski korak prema naprijed
Prošli i20 bio je klasičan predstavnik stare korejske globalne škole, no novi model kao da je dizajniran specijalno za Europu.
Zbog toga se vozi vrlo dinamično.
Pohvale zaslužuju neočekivano izravan upravljač i ovjes, koji je dobar kompromis između udobnosti i sportskih karakteristika, iako ipak malo više naginje na stranu udobnosti. Sliku komfornog auta dopunjava niska razina buke. Motor od 84 KS poznat je iz prethodnika.
Nije za sportsku vožnju, no potpuno će zadovoljiti potrebe prosječnog vozača. Auto je ugodan i na dužim relacijama, a potrošnja od 6,2 l/100 km tijekom testa je očekivano dobra. Cijena je nešto viša nego što smo u prošlosti navikli od Hyundaija.
TVORNIČKI PODACI
masa: 1040 kg
dimenzije: 404x173x147 cm
obujam: 1248 ccm
snaga: 62 kW/84 KS
ubrzanje (0-100km/h): 12,8 s
najveća brzina: 170 km/h
potrošnja: 4,7 l /100 km
cijena: 111.690 kn (testni model) 111.690 kn (bez doplata)
Testirani Hyundai i20 iThink u opremi ima tempomat, stražnje parking senzore, 16” alunaplatke, klima-uređaj, sustav za pomoć pri kretanju uzbrdo, LDWS sustav...