U najnovijoj seriji Euro NCAP-ovih crash testiranja nisu kao prošlih nekoliko godina "pljuštale petice". Zbog oštrijeg kriterija testiranja, većina je dobila solidnu trojku
Oštriji testovi, lošiji rezultati: Golf Sportsvan jedini dobio pet
Euro NCAP je početkom ove godine pooštrio kriterije testiranja i ocjenjivanja pa su malo lošiji rezultati i očekivani. To je vrlo dobar potez europske organizacije za testiranje sigurnosti novih automobila jer prošlih su godina petice dobivali gotovo svi testirani automobili. Da ubuduće to više neće biti tako lako, pokazuju ocjene automobila čiji su testovi završili ovih dana. Renault Megane, Peugeot 301, Citroen C-Elysee i kineski MG3, koji se prodaje samo u Velikoj Britaniji, dobili su po tri zvjezdice. Ford Tourneo Courier morao se zadovoljiti s četiri zvjezdice, a maksimalnih pet osvojio je samo monovolumenski Golf.
Tri zvjezdice, ocjena s kojom je prošlo najviše testiranih automobila, još prošle godine smatrala bi se izuzetno lošom, no uz nove, pooštrene kriterije ona je sasvim prosječna i zadovoljavajuća. Kao i do sada Euro NCAP i dalje testira i ispituje nekoliko sigurnosnih aspekata svakog auta. Prije svega to su frontalni i bočni crash test koji simuliraju sudare s drugim autima, bočni nalet na stup, zaštita djece u dječjim sjedalima, zaštita pješaka te ocjenjivanje raznih sigurnosnih elektroničkih sustava.
Za zaštitu vozača i putnika u vozilu, osim Golfa, najbolje su ocjene dobili Ford i Renault, slijede Peugeot i Citroën, a najgori je MG. Djecu također najbolje štiti Golf, a najgori je opet MG. Pri zaštiti pješaka najbolje ocjene je dobio Ford, a najlošijima pokazao se francuski dvojac Citroën C-Elysée i Peugeot 301. Uvjerljivo najbolje elektroničke sigurnosne sustave ima Golf, a francuski blizanci i ovdje su najgori.