Edukacija, stručna okupljanja, konferencije i seminari bit će glavne aktivnosti udruge DRMA, koja će okupljati stručnjake za komunikaciju na društvenim mrežama
Osnivaju udrugu: Community manageri danas slave svoj dan
Već treću godinu zaredom 23. siječnja obilježava se Community Manager Appreciation Day. Hrvatski community manageri, odnosno stručnjaci za komunikaciju na društvenim mrežama, ovom će prigodom obilježiti i osnivanje vlastite udruge kako bi pokazali da i Hrvatska prati svjetske poslovne trendove. Cilj udruge je edukacija potencijalnih poslodavaca i posloprimaca, ali i da uspostava standarda u profesiji.
- Pozivamo sve tvrtke koje se bave uslugama marketinga i komunikacija na društvenim mrežama da nam se priključe. Kako se radi o vrlo srodnom zanimanju sa odnosima s javnošću i marketingom, vjerujemo u izvrsnu suradnju sa domaćim PR i marketinškim udrugama. Od udruge možete očekivati veliki broj aktivnosti na poljima edukacije, seminara, stručnih okupljanja i konferencija. Nadamo se povezivanju sa kolegama u susjednim državama - poručuju osnivači udruge Željko Riha, Ilija Brajković, Davor Runje, Vinko Mojtić i Barbara Slade.
Okupljanje je u ponedjeljak u zagrebačkom Chillout hostelu, a svi community manageri koji žele sudjelovati mogu potvrditi svoj dolazak na RVSP http://twtvite.com/jb8ye0.
A ako već niste, na najpopularnijim društvenim mrežama Facebooku i Twitteru možete pratiti i profile 24sata.