Astra s tvornički ugrađenim plinom stoji 4.500 kn više od benzinca, što se brzo isplati. Po gradu smo trošili 11, a kombinirano 8,8 litara cijenom povoljnog plina
Opel Astra s plinom dobar je odabir, ulaganje se brzo isplati
Plin je već godinama poželjna alternativa dizelskim automobilima, a Opel ga od nedavno nudi i tvornički ugrađenog. Astra na plin ima 1.4-litreni turbomotor, 140 KS te se u plinskoj izvedbi pokazala novčano isplativim. Po gradu smo trošili 11, a kombinirano 8,8 litara cijenom povoljnog plina na 100 kilometara.
Snažan motor dobro funkcionira pogonjen plinom, a Astra zadržava svoje tvorničke performanse. Plin nimalo ne komplicira korištenje automobila, prebacivanje načina rada između benzina i plina je automatsko ili na prekidač, a stanje oba spremnika se prikazuje na klasičnom pokazivaču količine goriva.
Dodatna prednost ove Astre je produžen domet. Na plin on iznosi oko 400 km, a na benzin dodatnih 750 km. Cijena je, realno - povoljna.
Tvornički ugrađen plin
Jasna prednost ovakve instalacije je zadržavanje jamstva. Spremnik je smješten u prtljažniku te ima zapreminu od 38 litara, a priključak za punjenje odmah pokraj onoga za dolijevanje benzina. Jedini veći minus u odnosu na benzinsku Astru je manji prtljažnik. Njegov obujam kod plinske izvedbe pada na manje od 300 litara.
Opel Astra 1.4 LPG Enjoy
TVORNIČKI PODACI:
masa: 1460 kg
dimenzije: 442x181x151cm
obujam: 1362 ccm
snaga: 103 kW/140 KS
ubrzanje (0-100km/h): 10,2 s
najveća brzina: 202 km/h
potrošnja:6,0-7,9 l /100km
CIJENA: 151.481 kn (testni model) 131.950 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: VW Golf, Renault Megane, Peugeot 308, Citroën C4
Unutrašnjost je malo zastarjela
Ergonomija je sasvim solidna, preglednost također, no dizajn je zastario. Oprema Enjoy je sasvim dovoljna, a od doplata tu su posebna ergonomska sjedala, električna ručna kočnica, alu naplatci, pomoć pri parkiranju...