Novi S60 ima manji, ali snažniji dizelski motor koji sigurno spada među najbolje na svijetu. Miran je, tih, uglađen a na testu je trošio samo 5,9 l/100 kilometara
Odličan novi dizeski motor je najbolja strana Volva S60 D4
Volvo se okrenuo trendu smanjivanja motora. Model D4 više nema pet cilindara nego četiri, no novi motor osjetno je bolji od prethodnika. Iz dvije litre obujma razvija 181 KS, daje S60 izuzetno sportske performanse, a istodobno je tih i miran. Dodamo li tome prosječnu potrošnju na testu od 5,9 l/100 km, teško se odati dojmu da je ovo sad najbolji dizelski četverocilidraš na tržištu.Osim motora testirani S60 ima druge adute. Posebno oduševljavaju brz i komforan automatski mjenjač s osam brzina i visoka razina komfora u vožnji. Paziti treba na lošijim cestama, gdje paket R-Design predstavlja problem jer je auto nizak. S druge strane isti paket daje S60 posebnu dozu atraktivnosti. U usporedbi s najjačima na tržištu, S60 se ne treba ničeg sramiti. Naprotiv.
Jednostavan i efektan iznutra
Unutrašnjost je gotovo ista kao kod kompaktnog V40. Iako izgleda efektno, to je istodobno mana S60. Imati istu ploču s instrumentima i središnju konzolu kao za klasu manji auto nije idealno.
Volvo S60 D4 R-Design Momentum
TVORNIČKI PODACI:
Masa: 1652 kg
Dimenzije: 464x187x148cm
Obujam: 1969 ccm
Snaga: 133 kW/181 KS
Ubrzanje (0-100km/h): 7,4 s
Najveća brzina: 230 km/h
Potrošnja: 4,2 l /100 km
Cijena: 371.242 kn (testni model), 335.104 kn (bez doplata)
Konkurencija: Audi A4, Mercedes C-klase, BMW Serije 3, VW Passat