Najveća novost je TwinAir 0,9-litreni redni dvocilindraš s turbopunjačem s kojim Fiat prosječno troši 4,2 litre na 100 km. Početna verzija (1,2 l sa 69 KS) stoji 72.990 kn
Novi Fiat Punto ima motor kao peglica, ali zato ne troši puno
Umjesto dva vrlo slična modela Grande Punto i Punto Evo, Fiat od ove godine nudi jedinstveni Punto. Zapravo je to blago redizajnirana verzija prije dvije godine lansiranog Punta Evo, koji je bio osvježeni Grande Punta. Najveća novost je TwinAir motor, 2-cilindarski redni turbobenzinski motor od 900 kubika. Takav pogon podsjeća na motor iz legendarne peglice, a iz samo 875 ccm izvukli su 85 KS i 145 Nm. Vuče uvjerljivo, jer je već od 2000 okretaja nudi najveći moment, a rado se i vrti, sve do 5500 okretaja kada je snaga najveća. Ubrzanje je solidno (12,7 s do “stotke”), a najveća brzina 172 km/h. U praksi su ubrzanja još uvjerljivija, a putna brzina može biti 150 km/h.
Kombinirana potrošnja je 4,2 l/100 km, a na 100 km ispušta 98 g/km CO2. MultiAir na tržište dolazi u proljeće pa cijena s tim motorom još nije poznata. Početni benzinac stoji 72.990 kuna.
Osam motora
U ponudi su benzinci 0,9 sa 85 KS, 1,2 sa 69 KS, 1,4 sa 77, 105 i 135 KS te 1,3-litreni dizelaši sa 75, 85 i 95 KS.
Prostrana unutrašnjost
U prostranoj unutrašnjosti su novi materijali, a nude i poluintegrirani TomTom navigacijski uređaj.