Istraživanje na kojem rade znanstvenici u Toyoti temelji se na korištenju magnezija umjesto litija. Magnezij je rasprostranjen, ali moraju usavršiti rad ovakvih baterija
Nove baterije za automobile će biti jeftinije i puno učinkovitije
Jeftinije i učinkovitije baterije od onih koje se sada koriste u automobilima mogle bi uskoro značajno sniziti cijenu vozila na električni i hibridni pogon.
Istraživači u Toyoti vjeruju da su na putu da razviju bateriju koja će ponuditi i veći kapacitet te omogućiti dulje vožnje. Dok su sadašnje litij-ionske baterije lagane, snažne i pružaju solidno ubrzanje i doseg, također su i skupe. Kako piše Daily mail, baterije za Nissan Leaf koštaju oko 70.000 kuna, a doseg im je oko 220 kilometara, što baš i nisu privlačne stavke.
Ono na čemu istraživači rade je razvoj baterija koje koriste magnezij umjesto litija što bi moglo donijeti jeftinije baterije.
Ovog mjeseca objavili su istraživače u kojem opisuju eksperimente s magnezij-ionskom baterijom koja koristi tanku limenu anodu. Testovi su pokazali kako ovakve baterije imaju potencijala te će se nastaviti istraživanja. Znanstvenici navode da moraju obaviti još poboljšanja kako bi podigli performanse baterije, no prvi rezultati ih raduju.
Prednost magnezija je osmi po rasprostranjenosti element u Zemljinoj kori i lako je dobavljiv te bi ovakve baterije imale i veći kapacitet. Ono na čemu znanstvenici moraju još raditi je usavršavanje rada baterije.