U Hrvatskoj se taj cilj nažalost neće ostvariti još jako puno godina a možda i nikada i to iz više razloga. Imamo najviše cestarine za autoceste u EU, prometna
infrastruktura je jako loša. Prosječna starost osobnih automobila je 14 godina, milion vozila je starije od deset godina o od toga broja 450 000 vozila je starije od 20 godina uglavnom prastarih dizelaša. Trošarine koje su zamjenile carine na uvoz novih vozila kao i najviši PDV u EU doprinose izrazito lošem stanju voznog parka u HR. Jedan jako bitan faktor je izrazito niska prometna kultura hrvatskih vozaća kao i katastrofalno loša disciplina za volanom: alkohol, mobiteli itd... nepoznavanje osnovnih prometnih pravila itd.. Pješaci prelaze preko "zebre" bez zaustavljanja i provjere lijevo desno dali je slobodno za siguran prelazak ceste i bez da su se uvjerili da su se sva vozila zaustavila. Ima toga još jako puno za nabrojati...
Prikaži još ↓
ks
komentator s marsa
10.4.2018.
Odustani
Pa čudno baš. Mislim dosta malo poginulih prem da naši zakonodavci potiču kupnju što nesigurnijih automobila i vožnju po magistralnim cestama koje su daleko nes
igurnije od autoputeva.
Prikaži još ↓
zv
zvonkod
10.4.2018.
Odustani
Pitam se koliko je HRVATSKIH državljana poginulo , a koliki je broj "ostalih" sudionika u prometu .
ka
kaius
15.4.2018.
Odustani
ali uglavnom se proizvode sve jači i sve brži auti.a ceste barem kod nas su ostale večinom iste kao i prije 50 god.
Hrvat1979
10.4.2018.
Odustani
Sad kad izbjeglice pocnu vozit,onda pisite jel sigurno
mangup@dj
10.4.2018.
Odustani
Budala i grbavih drva će biti uvjek, ali da oni koji dobiju kaznu tu kaznu i plate ili da im se uzme imovina u vrijednosti kazne puno njih bi razmislilo kako se
ponašati
Prikaži još ↓
Dr.Gonzo.
10.4.2018.
Odustani
Prometno najsigurnije ceste su one sa najvisim prometnim kaznama ,gle cuda.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .