U Hrvatskoj se taj cilj nažalost neće ostvariti još jako puno godina a možda i nikada i to iz više razloga. Imamo najviše cestarine za autoceste u EU, prometna infrastruktura je jako loša. Prosječna starost osobnih automobila je 14 godina, milion vozila je starije od deset godina o od toga broja 450 000 vozila je starije od 20 godina uglavnom prastarih dizelaša. Trošarine koje su zamjenile carine na uvoz novih vozila kao i najviši PDV u EU doprinose izrazito lošem stanju voznog parka u HR. Jedan jako bitan faktor je izrazito niska prometna kultura hrvatskih vozaća kao i katastrofalno loša disciplina za volanom: alkohol, mobiteli itd... nepoznavanje osnovnih prometnih pravila itd.. Pješaci prelaze preko "zebre" bez zaustavljanja i provjere lijevo desno dali je slobodno za siguran prelazak ceste i bez da su se uvjerili da su se sva vozila zaustavila. Ima toga još jako puno za nabrojati...
1runner
10.4.2018.
Odustani
Da slažem se... I sam vozim auto iz 1997.godine sa 500 000+km na satu,jesre odrzavam ga al memam za novi..radim i hranim svoju obitelj,ne oskudjeva se,ali za no
vi auto se nema.Suti i duraj dok ide ide
Prikaži još ↓
ka
kaius
15.4.2018.
Odustani
ne napravi auto nesreću nego vozač.dali je auto malo stariji ili mlađi ne igra jedinu ulogu,često i nikakvu. št ja vidim najčešće su noviji auti po autolimarski
m radionama.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .