Uz državne poticaje hibridna Toyota prodaje se odlično jer stoji manje od 100.000 kuna. Yaris HSD kreće na struju, mekano i nečujno, a u gradu troši manje od 5 l
Najprodavaniji hibrid: Štedljivi Yaris traži oštriji pritisak gasa
Kad su početkom godine krenuli državni poticaji na električna i hibridna vozila, najviše je profitirala Toyota, a Yaris HSD postao je uvjerljivo najprodavaniji hibrid na domaćem tržištu. Razumljivo, s obzirom na to da ovako bogato opremljen stoji 133.000 kuna, a da bi država na tu cijenu trebala kupcu vratiti 30.000 kuna ekoloških poticaja.
U odnosu na skuplju hibridnu braću, pogonski stroj je slabiji pa Yaris traži oštriji pritisak na gas, a izolacija od buke lošija pa tada zna biti i bučan. No prednosti hibridnog pogona su tu i u malom pakiranju.
Yaris HSD kreće na struju, mekano i nečujno, a u gradu vozi s manje od 5 l/100 km. Iznenađuje i izravan upravljač iako u zavojima treba paziti zbog uskih, štedljivih guma, ali i kočnica koje ne reagiraju uvijek isto.
Veliki zaslon u sredini
Uz mali zaslon na instrumentnoj ploči koji prikazuje samo osnovne informacije, središnju konzolu Yarisa HSD krasi veliki zaslon koji, osim što projicira sliku s kamere za vožnju unatrag, prikazuje i funkcioniranje hibridnog sustava. Grafika je moderna i čista suprotnost velikoj i zastarjeloj ručici automatskog mjenjača.
Hibrid 15.000 kuna jeftiniji od dizela
Ako početkom godine ponovno krenu državni poticaji, ovako opremljena hibridna Toyota Yaris stajat će 99.900 kuna. A to je 15.000 kuna jeftinije od jednako opremljenog dizelskog Yarisa s pet vrata.
Toyota Yaris 1.5 HSD E-CVT Sol+ 5D
TVORNIČKI PODACI
masa: 1160 kg
dimenzije: 391x170x152cm
obujam: 1497 ccm
snaga: 74 kW/100 KS
ubrzanje (0-100 km/h): 11,8 s
najveća brzina: 165 km/h
potrošnja: 3,7 l/100 km
CIJENA: 133.164 kn (testni model) 129.900 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Nema izravne konkurencije u klasi