Novi Karl bi trebao privući mnogo novih kupaca u Opel. Tvrtka nikad nije imala auto u ovoj klasi te se u svojem debiju zaista potrudila nadmašiti konkurenciju
Najmanji Opel, velike ambicije: Mali Karl ugledao se na velike
Nakon Adama i nove Corse, na tržište nam stiže još jedan gradski Opel. Time njemački proizvođač kompletira zaista impresivnu gamu malih automobila, najširu i najmlađu u Europi. Karl će biti najjeftiniji Opel na tržištu, a mogao bi stajati oko 70.000 kuna. Ime je dobio po sinu slavnog Adama Opela, Carlu von Opelu, jednom od najzaslužnijih ljudi za utemeljenje tvrtke. Za razliku od većine konkurenata koji imaju četiri mjesta, Karl u unutrašnjosti nudi pet sjedala, a to je jasna prednost, te najvišu razinu sigurnosne i komforne opreme u klasi. Na naše tržište Karl dolazi u lipnju ili srpnju iduće godine, a već sad je sigurno da će biti prodajni hit.
Opel Adam je zamišljen kako bi se borio sa šminkerima - Fiatom 500, Minijem i društvom. Karl je, s druge strane, tipičan Opel, automobil za široke mase koji je, prije svega, upotrebljiv. Opel se za proizvodnju Karla odlučio nakon što je s tržišta nestao Chevrolet, a time i Spark, nakon čega je GM izgubio jedinog predstavnika u klasi malih gradskih automobila.
Automobil je dugačak 368 centimetara i time se savršeno uklapa u društvo konkurenata u kojem dominiraju VW Up!, Citroën C1, Toyota Aygo, Hyundai i10... Zbog pametnog odabira materijala i korištenja novih tehnologija, Karl bi trebao biti među najlakšim (manje od 900 kg), a time i najekonomičnijim automobilima u klasi. Za pogon je predviđen novi 1.0-litarski trocilindrični benzinski motor koji razvija 75 KS i spojen je na peterobrzinski ručni mjenjač. Automobil serijski ima petera vrata, dok bi unutrašnjost trebala biti među najprostranijima u klasi. Detalji o obujmu prtljažnika za sada nisu objavljeni. Automobil će serijski dolaziti s kotačima promjera od 14 do 16 inča, a u serijskoj opremi će biti ESP i pomoć pri kretanju na uzbrdici. Dodatno će se Karl moći opremiti nizom sigurnosnih i komfornih dodataka, poput sustava za upozorenje pri izlasku iz traka, sustava prepoznavanja znakova, City načina rada upravljača, sustava pomoći pri parkiranju, tempomata... Uz nadoplatu, Karl može imati i panoramski stakleni krov, grijana prednja sjedala te grijani upravljač.
Za sada nisu poznati drugi tehnički podaci i detalji o opremi. Karl na naše tržište dolazi sredinom iduće godine, a cijena za Hrvatsku još se ne zna. No poznato je da će u Njemačkoj Karl stajati manje od 10.000 eura, pa se tako pretpostavlja da će i cijena biti slična u Hrvatskoj.