Nadam se da su u krivu - mislim da nisu nažalost, ali kreće se konačno u smjeru skidanja s nafte. Pitanje je koji će onda sljedeći resurs, kad značaj nafte kao
energenta padne (a daleko bolje je da se dogodi dok je još ima puno), biti razlog za većinu sukoba.
Prikaži još ↓
Al
AllMindsAre1
05.1.2016.
Odustani
vidi sirius-disclosure.com / tamo je odgovor na pitanje novih tehnologija koje postoje i mogu zamjeniti naftu
Kl
Klan
01.1.2016.
Odustani
U slijedecih 5 godina kupujem elektricni auto!
Dk
Deaktivirani korisnik
30.12.2015.
Odustani
Na žalost,potpuno su u pravu. U krivu su svi koji misle drukčije.
Ob
ObjektivniPromatrac
30.12.2015.
Odustani
Kako stvari stoje i ja sam u to siguran. Ekoloski prihvatljiva vozila ce vozitinoni dubljeg dzepa i upravo oni koji najvise zagadjuju bit ce andjeli ekolozi jer
si to mogu priustiti bas kao i danas auto koji trosi 40 litara. Mi skromni cemo biti gledani kao vjestice koji namjerno zagadjuju vozeci na naftu. Zivotni ciklus nije posten. Svi na neki nacin moramo pretrpjeti pa ga hebi. Vec danas se sve moze promijeniti. Uz subvenciju drzave ugradim elektro motor i sve rijeseno. Naftu bi jos uglavnom trosila teska industrija zbog potrebne snage strojeva, i eventualno brodovi i kamioni ali ne ide to samo tako.
Prikaži još ↓
giustizia
30.12.2015.
Odustani
Pa vec danas smo negdje oko te brojke! A za desetak - dvadesetak godina, u promet ce jako uci i hidrogen . Naravno, sa konstatntnim razvojem kapaciteta baterij
a i sve vise upotrebom obnovljivih izvora za proizvodnju El. Energ ...rasti ce jako upotreba elektricnih auta. Ja mislim da ce 2040 biti cak vise auta koji ce se pokretati nefosilnim gorivima.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .