Nadam se da su u krivu - mislim da nisu nažalost, ali kreće se konačno u smjeru skidanja s nafte. Pitanje je koji će onda sljedeći resurs, kad značaj nafte kao energenta padne (a daleko bolje je da se dogodi dok je još ima puno), biti razlog za većinu sukoba.
To
Toško
30.12.2015.
Odustani
Ide se najviše na elektropogon e sad koliko je to ekološki je druga stvar sve dok postoje nuklearke i elektrane na ugalj. Tek kada velik udio proizvedene el. en
ergije bude dolazio iz vjetra, sunca, geotermije i sl. se može bez grižnje savjesti i te auto baterije puniti strujom. A borbe oko tih energenata neće biti jer su svima neka od tih na raspolaganju u neograničenim mjerama.
Prikaži još ↓
To
Toško
30.12.2015.
Odustani
Problem je samo naftni lobi koji jednostavno ima preveliku moć zbog koje se još uvijek autoindustrija ne razvija u drugom smjeru, nažalost
La
Latz
30.12.2015.
Odustani
Premalo se ulaže (makar je sad puno više nego ranije) u alaternativne izvore energije, sami prelazak na električne automobile neće riješiti problem ako i dalje
struju dobivamo od fisilnih goriva. I taj dio ide naprijed, ali polako -- ne predviđa se neki veliki skok i sumnjam da će ga biti ako/dok ne probiju tajnu praktičnog fuzijskog reaktora. Ali da se i klepamo ovim drugim opcijama za to vrijeme je daleko bolje nego da se u potpunosti ovisi o nafti.
Prikaži još ↓
al
alterorange
02.1.2016.
Odustani
vozio ti na struju il dizel svejedno zagađuješ okoliš u jednakoj mjeri...
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .