Nitko na tržištu u relativno dostupnom automobilu ne nudi tako napredno ‘putno računalo’. Renault Sport monitor je na razini telemetrijskih sustava u utrkama
Moćno R.S. računalo: Renault nudi podatke kao na utrkama
Obična putna računala u principu prikazuju trenutačnu i prosječnu potrošnju goriva, prijeđeni put, prosječnu brzinu i doseg s preostalim gorivom. Neka imaju još koju dodatnu funkciju, no ni jedno se ne može usporediti s Renault Sport Monitorom (službeni naziv u Hrvatskoj je Multifunkcijski ekran Renault Sport), sustavom koji je uz razumnu nadoplatu od 2470 kuna moguće dobiti u Meganeu i Cliju R.S. Ovaj telemetrijski sustav daleko je ispred tipičnog putnog računala i donosi desetke informacija koje vas mogu zabaviti, ali istodobno biti i korisne.
Uz njega dobivate detaljan uvid u sve parametre rada automobila, ali i važne obavijesti. Posebno će se svidjeti onima koji svoje automobile često izvode na trkaće staze, odnosno na takozvana Track day druženja. Kao u pravom trkaćem automobilu, Sport Monitor, uz pomoć GPS-a, bilježi sve parametre tijekom odvoženog kruga i sprema ih na USB.
Poslije je tako na računalu moguće detaljno analizirati svaki krug, primjerice gdje ste prerano stisnuli gas ili jeste li prejako kočili. Renault Sport Monitor koristan je i u svakodnevnom životu. Tako primjerice signalizira vijek trajanja važnih komponenti automobila.
Dijagram G-sile - Prikazuje trenutačne i maksimalne vrijednosti G-sile u četiri smjera, prilikom skretanja, ubrzavanja i kočenja
Štoperica - Dobar rekvizit za ljubitelje Track daya. Tu je i njena automatska GPS verzija koja je jednostavnija za rukovanje
Važne informacije - Trenutni pritisak kočnica, snaga motora, pritisak turba, temperatura ulja, temperatura usisa, pritisak gasa
Okrugli instrumenti - U meniju se može odabrati koji podaci će se prikazivati na instrumentima. Na izbor je više desetaka opcija
Komponente - Trajnost komponenti, poput guma, amortizera i kočnica, računa se pomoću senzora, i to ovisno o stilu vožnje
Performanse - Mali test centar mjeri ubrzanja 0-50 i 0-100 km/h na 400 metara, 1000 metara i kočenje sa 100 km/h