Nova G-klasa izgleda staro, ali ovo je sasvim novi terenski kralj koji ne zna za prepreke. Prethodnik je trajao 39 godina, a zbog sposobnosti je ovo najvažniji novitet desetljeća u klasi
Mercedesov terenac za blato i pokazivanje statusa bogataša
Današnji auti na tržištu u prosjeku traju pet, šest godina. No G-klasa je izdržala gotovo 39 godina.
To je čini jednim od najdugovječnijih modela u povijesti. Imućni kupci su obožavali izgled i terenske karakteristike auta koji je prvotno bio zamišljen kao radni stroj, a kroz godine se preobrazio u luksuzni predmet prestiža i jedan od najskupljih Mercedesa. Stoga nije ni čudno da je nova verzija ovoga auta dizajnerski gotovo identična prethodniku. Izgleda kao da je izašla iz 70-ih godina, a istodobno pod prepoznatljivom retro karoserijom skriva potpuno novu tehnologiju.
Uz brojne moderne sigurnosne tehnologije nova G-klasa sad ima i neovisni ovjes sprijeda što je golemi plus za udobnost, dok je rast dimenzija rezultirao s nemjerljivo prostranijom unutrašnjosti. No najvažnija stvar kod G-klase i dalje ostaju terenske sposobnosti koje su još impresivnije nego kod stare G-klase. Auto može savladati situacije i prepreke koje su za moderne SUV-ove jednostavno znanstvena fantastika.
Da je i ova G-klasa prije svega predmet prestiža govori njezina cijena. U Njemačkoj će zasad jedina izvedba G500 s 422 KS stajati oko 107.000 eura. Kod nas bi se cijena lako mogla popeti na više od milijun kuna.