Iako se u medije uglavnom guraju bogato opremljeni modeli, ono što se najviše kupuje su jeftinije verzije auta poput Renaultova Meganea s osnovnim benzincem
Megane za hrvatskog kupca: Prostran, udoban i pristupačan
Atraktivan izgled na kojem su podjednako upečatljivi prednji i stražnji dio, te vrhunska udobnost uvjerljivo su najjače strane testiranog Meganea. Bez obzira na to što se radi modelu s osnovnim benzinskim motorom, Megane se pokazao kao dobar obiteljski automobil.
Maleni turbomotor snage 100 KS pokazao se sasvim dovoljnim u svim uvjetima, čak i na dužim putovanjima. Performanse nisu spektakularne, no automobil je daleko od sporog. Pritom veseli vrlo tih rad motora, mala buka u unutrašnjosti i pri visokim brzinama te razumna potrošnja koja se tijekom testa kretala oko 7 l/100 km u kombiniranoj vožnji.
Megane spada među najprostranije automobile u klasi te nudi zaista mnogo mjesta, kako u dužinu, tako i u širinu. U prtljažnik stanu 434 litre, mnogo više od prosjeka klase. Megane je dobar odabir i za one koji su zaluđeni modernim tehnologijama. Središnji instrument je digitalni i moguće mu je mijenjati izgled, a pohvale zaslužuje R-Link multimedijski sustav koji je vrlo jednostavan za korištenje a prepun funkcija.
Cijenom se Megane svrstava među jeftinije automobile u klasi. Izuzmemo li dodatnu opremu, testirani model stoji 124.900 kn, što je razumna ponuda za obiteljski kompakt.
dimenzije: 436x181x145 cm
obujam: 1198 ccm
snaga: 74 kW/100 KS
ubrzanje (0-100km/h): 12,3 s
najveća brzina: 179 km/h
potrošnja: 5,4 l /100 km
cijena: 141.700 kn (testni model) 124.900 kn (bez doplata)