Zamjena do 20 tis km ili godinu dana ( do čega prije dođeš) je jedina ispravna . Osim ako proizvođač nije propisao češću izmjenu ( uglavnom na starijim modelima
) .
Prikaži još ↓
pinjokin_1
31.5.2019.
Odustani
mjenjaj kako preporucuje proizvodac ulja i auta. Ne treba pametovati
Dk
Deaktivirani korisnik
31.5.2019.
Odustani
Ulje mijenjati po servisnoj knjižici, kao i sve drugo.
or
orkan130570
31.5.2019.
Odustani
Na mom autu je propisano 30tkm. ili svake dvije godine, do ceg prije dodjes. To mi je malo previse. Mjenjam svakih 15-20tkm. Mozda sam si umislio ali motor rad
i bolje sa novim uljem i filterom.
Prikaži još ↓
tihoja
31.5.2019.
Odustani
Svakih 30 Tisuća km Long Life, Audi A4, buraz prišao bez problema 460'000 km. I tada je ga slupao.
Spear
31.5.2019.
Odustani
Kaaaakav clanak...ovako nesto se sigurno vec moze naci i u Modroj Lasti
Tk
Ten-kre
31.5.2019.
Odustani
Pa to svi znaju, novo ulje se sipa kada se staro potroši. :):):):):):):)
crni2012
31.5.2019.
Odustani
Do posla 4,3km i tako za 12h sati doma. Slavonska 70kmh. I sad bi ja trebao mjenjat ulje 2x godisnje ma ocu znas kako.
Hiroo_Onoda
31.5.2019.
Odustani
Kako je napredovala kvaliteta izrade automobilskih motora (pa i samih automobila) tako je napredovala i proizvodnja ulja. Nekad smo aute razrađivali po 5000 km
pa bi ih u tom periodu vozili "kao po jajcima". Napredovanjem strojne obrade (roboti i CNC obradni strojevi) postalo je moguće proizvoditi motore kojima nije potrebna razrada obzirom da su sastavni dijelovi motora proizvedeni sa velikom točnošću. Svako ulje je bolje nego nikakvo međutim sintetička ulja sa svim, već u proizvodnji dodanim aditivima, su danas gotovo jedini pravi izbor. Intervali izmjene su oko 15000 km, a to je kilometraža koju prosječan vozač u vlastitom vozilu najčešće godišnje radi. Jasno, tu ne spadaju vozila za rentanje, ali taj vozni park se ionako brzo obnavlja. Mislim da u svemu marketing igra veliku ulogu pa tako i u auto industriji. Nekad smo aute popravljali sami i motori su bili puno jednostavniji. Danas na nekim autima sam ne možeš niti žaruljice promijeniti, kamoli da se upustiš u kopanje po motoru. Želiš li zadržati jamstvo moraš ići u ovlašteni servis, a tamo iza zatvorenih vrata ionako ne vidiš što se radi. Uz to duboko vjerujem da se kvarovi na autu mogu programirati pa nakon isteka jamstva zaredaju problemi. Čine li to svi ili samo neki - ne znam. Dokaz da se to može je afera koja je VW puno koštala. Sam članak teško da može biti poučan u današnje vrijeme.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .