Obavijesti
komentari
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

Hiroo_Onoda
Kako je napredovala kvaliteta izrade automobilskih motora (pa i samih automobila) tako je napredovala i proizvodnja ulja. Nekad smo aute razrađivali po 5000 km pa bi ih u tom periodu vozili "kao po jajcima". Napredovanjem strojne obrade (roboti i CNC obradni strojevi) postalo je moguće proizvoditi motore kojima nije potrebna razrada obzirom da su sastavni dijelovi motora proizvedeni sa velikom točnošću. Svako ulje je bolje nego nikakvo međutim sintetička ulja sa svim, već u proizvodnji dodanim aditivima, su danas gotovo jedini pravi izbor. Intervali izmjene su oko 15000 km, a to je kilometraža koju prosječan vozač u vlastitom vozilu najčešće godišnje radi. Jasno, tu ne spadaju vozila za rentanje, ali taj vozni park se ionako brzo obnavlja. Mislim da u svemu marketing igra veliku ulogu pa tako i u auto industriji. Nekad smo aute popravljali sami i motori su bili puno jednostavniji. Danas na nekim autima sam ne možeš niti žaruljice promijeniti, kamoli da se upustiš u kopanje po motoru. Želiš li zadržati jamstvo moraš ići u ovlašteni servis, a tamo iza zatvorenih vrata ionako ne vidiš što se radi. Uz to duboko vjerujem da se kvarovi na autu mogu programirati pa nakon isteka jamstva zaredaju problemi. Čine li to svi ili samo neki - ne znam. Dokaz da se to može je afera koja je VW puno koštala. Sam članak teško da može biti poučan u današnje vrijeme.
octopuss
Ono što muči europske proizvođače je to kako Japanci naprave auto koji bez problema pređe 100 tkm i onda se počne raspadati, a do tada (dok traje garancija) je Prikaži još ↓
superman1978
Cinjenica je da vw ne pravi vise kvalitetna auta,ali ne pravi ih vise ni jedan proizvodjac. VW je lazirao emisije stetnih plinova i to su otkrili cini mi se ame Prikaži još ↓
Hiroo_Onoda
Mislio sam na aferu sa lažiranjem emisije štetnih plinova. Ako se to usude, usude se bilo što. Imao sam svojedobno renault scenic. Odmah nakon isteka garancije Prikaži još ↓
Kranksvester
octopuss - daj mi reci koji to japanac se krene raspadati nakon 100 000 km? Evo moj japanac će sada 200k km imati, do sada je reparirana servo pumpa (trošak 800 Prikaži još ↓
octopuss
Kranksvester:@ U moje uši od majstora za Mitsubishi.
Sv
Nekad su se motori radili iz čistog materijala, baznog pa su se morali "razdelati". Danas od recikliranog i povečana je tolerancija između habajućih ili ti ga p Prikaži još ↓
go
octopuss@ mijenjaj majstora pod hitno
octopuss
goransan: Promijenio već odavno za majstora za BMW....:-))
go
octopus@ isto dobro, ali ne i bitno bolje
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .