Obavijesti

Tech

Komentari 67

Japanci se najbolje drže nakon 10 godina, a dobri su i Nijemci

Japanci se najbolje drže nakon 10 godina, a dobri su i Nijemci
1

Statistika otkriva da najbolje na tehničkom pregledu u Hrvatskoj prolaze japanski auti, a stare Lade su prava opasnost na cestama. Pada ih čak 42 posto

U hrvatskoj realnosti prosječan automobil je stariji od 12 godina, a kupci, iako bi najviše željeli kupovati nove aute, najčešće biraju rabljene koji su već “ušli u godine”. Takvi auti, naravno, mnogo se više kvare od novih pa je pouzdanost starijih automobila vrlo važan podatak prilikom kupnje. U Hrvatskoj uglavnom vlada mišljenje da se, kad zađu u godine, najbolje drže japanski i njemački auti, što nije daleko od istine. Kako pokazuju statistike Centra za vozila Hrvatske, među automobilima starijima od deset godina na tehničkom pregledu najbolje prolaze japanske marke. 

Najmanje na tehničkom pregledu padaju modeli Toyote, marke koja je ionako u svijetu na dobrom glasu prvenstveno zbog trajnosti svojih automobila. Iznenađenje na drugome mjestu je Jeep, a treća je još jedna japanska marka - Suzuki. Među deset najboljih još su tri japanske marke - Honda, Nissan i Mazda. Stoga se može zaključiti da poslovična kvaliteta japanskih automobilaa nije samo mit, nego realnost. Od europskih marki najbolji su Smart, BMW i Mercedes

Bez iznenađenja među najlošijima

Među najlošijima nema iznenađenja. Gotovo svaka druga Lada padne na tehničkom pregledu. Samo malo bolju prolaznost imaju modeli srpske Zastave, a neslavni “top 3” kompletira korejski Daewoo. Daewoo i Zastava više uopće ne proizvode automobile, dok Lada svoje aute već nekoliko godina ne prodaje na našem tržištu. Nasreću, broj opasnih Lada, Zastava i Daewooa koji voze našim cestama relativno je malen.  Ukupno ih ima manje od 20.000 što je neznatno u odnosu na brojku od 1,66 milijuna auta koji trenutačno voze cestama u Hrvatskoj.

Podaci njemačkog TÜV-a, po konkretnim modelima, vrlo su slični rezultatima u Hrvatskoj. Među autima starima između 10 i 12 godina najmanje nedostataka ima Porsche 911, no odmah iza njega slijede Toyota Corolla Verso, Mazda 2, Ford Fusion i Toyota Corolla. Dakle, tri japanska i dva njemačka modela su među pet najboljih. 

Ipak, ove statistike nisu samo uvid u kvalitetu pojedinih marki auta, nego i u to koliko se njihovi vlasnici brinu za njih. Logično da vlasnik starog Porschea ulaže više pažnje i novca u održavanje svojeg auta nego vlasnik starog Daewooa ili Lade. Oni mehaničaru u pravilu idu tek kad ne prođu na tehničkom ili kad automobil stane.

Najbolji na tehničkom pregledu
1. Toyota 17,88 %
2. Jeep 20,56 %
3. Suzuki 22,70 %
4. Smart 22,85 %
5. BMW 22,94 %
6. Honda 23,22 %
7. Mercedes 23,70 %
...
29. Zastava 37,92 %
30. Lada 41,79 %
Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 67
Uspješno lansirali prvi hrvatski satelit CroCube: Uspostavio je prvu komunikaciju sa Zemljom
HRVATI U SVEMIRU

Uspješno lansirali prvi hrvatski satelit CroCube: Uspostavio je prvu komunikaciju sa Zemljom

Uspješno lansiranje satelita počelo je danas u 12:34 sati po hrvatskom vremenu. U 14:16 CroCube se uspješno razmjestio iz rakete i poletio u svoju trajnu ekvatorsku orbitu oko Zemlje
Velika božićna rasprodaja na Steamu. Pogledajte deset naslova koje se isplati kupiti
VELIKI POPUSTI

Velika božićna rasprodaja na Steamu. Pogledajte deset naslova koje se isplati kupiti

Na popustu možete pronaći naslove kao što su Helldivers 2, Balatro i Hades 2, a PCGames je napravio listu deset najboljih igara koje morate imati.
Algebrin Stres Check pogled na 2025. daje pet preporuka za  konkurentnost Hrvatske i EU
SVE NAS JE MANJE

Algebrin Stres Check pogled na 2025. daje pet preporuka za konkurentnost Hrvatske i EU

Jača implementacija umjetne inteligencije u poslovanje javnih i privatnih institucija, internacionalizacija studija i privlačenje stranih studenata, racionalizacija neproduktivnih studijskih programa, nadogradnja digitalnih vještina pojedinaca i transparentno te stabilno ulaganje u R&D