Jaguar je redizajnirao svojeg konkurenta Mercedesu E-klase i "društvu" iz premium segmenta. Izvana su promjene vrlo male, no ispod karoserije je to sasvim "druga priča"
Jaguar obnovio svoj luksuzni XF, velike promjene u interijeru
Pet godina nakon početka prodaje Jaguar XF je prošao kroz prvi ozbiljni redizajn. Vanjske promjene su minimalne, neke veće razlike u odnosu na prethodnika vidljive su tek na odbojnicima. Također, automobil je sada opremljen novim potpuno LED prednjim svjetlima.
Pokretanje videa...
U unutrašnjosti je XF sada potpuno druga priča. Upravljač, komande klime, zasloni, središnja konzola, ručica mjenjača, otvori ventilacije, obloge prednje konzole i vrata, sjedala... Gotovo da nema dijela unutrašnjosti koji nije promijenjen i XF je iznutra zapravo potpuno novi auto.
Jedna promjena je i pod poklopcem motora. Tu je novi dizelaš snage 204 KS koji je 24 KS snažniji od motora koji zamjenjuje, uz smanjenu emisiju i potrošnju goriva. Jaguar tvrdi da motor troši 4,9 l/100 km.
U ponudi su i dalje benzinci s četiri cilindra i 250 te 300 KS. S najsnažnijim motorom XF do 100 km/h ubrza za 6,1 sekundu. Svi motori dolaze u kombinaciji s automatskim mjenjačem s osam brzina, a nude se i varijante s pogonom na sve kotače.
I udobnost je poboljšana. Buka u unutrašnjosti je smanjena zahvaljujući sustavu aktivnog prigušivanja buke, a tu je i novi klima uređaj s ionizacijom zraka i filtriranjem čestica PM2,5. Infotainment je nov, a njime se upravlja dodirnim zakrivljenim zaslonom dijagonale 11,4".
Jaguar XF se i dalje nudi kao limuzina i karavan. narudžbe za redizajnirani model se već primaju, a Jaguar još nije objavio cijene za hrvatsko tržište.