Testirani C4 Picasso sa snažnim benzinskim motorom kilometrima odskače od tipičnog monovolumena. No nudi prostor u kombinaciji s luksuzom i udobnošću
Izvanzemaljac u gradu: Nije za svakoga, ali auto je oduševio
Dizajn koji lako možemo opisati kao svemirski, tehnološka rješenja po mjeri moderne smartphone generacije i brdo luksuzne opreme. Testirani C4 Picasso sa snažnim benzinskim motorom bez sumnje kilometrima odskače od tipičnog kompaktnog monovolumena. Samo u jednom je poput konkurenata - nudi vrlo mnogo prostora u kabini i u prtljažniku. I sve to u kombinaciji s vrhunskom udobnošću i luksuzom.
Kako benzinski motori u ovoj klasi igraju sporednu ulogu, jasno je da specifična THP 155 izvedba neće imati neku veću prođu na tržištu. Ipak, ovaj motor treba uzeti u obzir zbog gotovo sportskih performansi, mirnog i uglađenog rada te prihvatljive potrošnje. Naime, tijekom testa u gradu nam je trebalo 8,7 l/100 km. Sasvim solidan rezultat.
Neobičan tehno pristup
Instrumenti i komande koji su smješteni na dva velika zaslona odlično izgledaju i nude velike mogućnosti personalizacije. Ipak, ovo ne pruža savršenu ergonomiju. Naime, potrebno je skakati iz izbornika u izbornik kako biste odabrali radio ili kontrole klima-uređaja kojima se upravlja putem zaslona osjetljivog na dodir.
Citroën C4 Picasso THP 155 Exclusive
TVORNIČKI PODACI
masa: 1535 kg
dimenzije: 443x183x161cm
obujam: 1598 ccm
snaga: 115 kW/156 KS
ubrzanje (0-100km/h): 9,0 s
najveća brzina: 209 km/h
potrošnja: 6,1 l /100 km
CIJENA: 251.278 kn (testni model) 197.325 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: VW Touran, Opel Zafira Tourer, Renault Scenic
Superluksuzna dodatna oprema
Vrhunska napa koža na sjedalima (17.000 kuna), zakretni ksenon farovi (6000 kn), JBL audiosustav (5000 kn)... Dodatna oprema stvara ambijent kao u najvišoj klasi, ali i osjetno podiže cijenu.