Obavijesti

Tech

Komentari 9

Ipak nas prisluškuju! Detaljno opisali kako slušaju razgovore ljudi, evo kako to funkcionira

Ipak nas prisluškuju! Detaljno opisali kako slušaju razgovore ljudi, evo kako to funkcionira

Ako vam se čini da vidite više oglasa za određeni proizvod nakon razgovora o njemu s prijateljem ili pretraživanja na internetu, to bi mogao biti razlog...

VIDEO

Iako mnogi već duže vrijeme sumnjaju u to, sada dostupne informacije govore da se nas naši mobilni telefoni doista prisluškuju. Jedan od Facebookovih marketinških partnera je detaljno opisao kako tvrtka prisluškuje razgovore korisnika kako bi stvorila ciljane oglase, prenosi Daily mail.

Cox Media Group (CMG) tvrdi da njihov softver 'Active-Listening' koristi AI za prikupljanje i analizu 'podataka o namjerama u stvarnom vremenu' slušajući ono što govorite putem telefona, laptopa ili mikrofona.

- Oglašivači mogu upariti glasovne podatke s podacima o ponašanju kako bi ciljali kupce na tržištu - navodi se. 

Apple ljudima u EU daje veću kontrolu nad aplikacijama: Moći će obrisati poruke, kameru...
Apple ljudima u EU daje veću kontrolu nad aplikacijama: Moći će obrisati poruke, kameru...

Meta - Facebookova matična tvrtka je priznala da provjerava CMG zbog kršenja uvjeta pružanja usluge. Dok Amazon tvrdi da njegov ogranak za oglase 'nikada nije radio s CMG-om i ne planira to učiniti.' 

Prikaz slajdova detaljno opisuje proces u šest koraka koji CMG-jev softver za aktivno slušanje koristi za prikupljanje glasovnih podataka korisnika putem naizgled bilo kojeg uređaja opremljenog mikrofonom, uključujući pametni telefon ili prijenosno računalo. 

Nije jasno prisluškuje li softver Active-Listening stalno ili samo u određenim trenucima kada je telefonski mikrofon aktiviran, kao što je tijekom poziva.

Prvi se itekako pamte! A kad ste se vi 'ukopčali' u igru?
Prvi se itekako pamte! A kad ste se vi 'ukopčali' u igru?

Oglašivači zatim koriste te uvide kako bi ciljali na 'in-market potrošače', a to su ljudi koji aktivno razmatraju kupnju određenog proizvoda ili usluge. 

Ako vaš glas ili podaci o ponašanju sugeriraju da razmišljate o kupnji nečega, poslužit će vam reklame za taj artikl.

Na primjer, razgovor o Toyotinim automobilima ili njihovo traženje mogao bi vas potaknuti da počnete vidjeti oglase za njihove najnovije modele. 

- Jednom pokrenuta, tehnologija automatski analizira promet vaše stranice i kupce kako bi potaknula ciljanje publike na trajnoj osnovi - navodi se.

Zarađuju na onome što kažete

Dakle, ako vam se čini da vidite više oglasa za određeni proizvod nakon razgovora o njemu s prijateljem ili pretraživanja na internetu, to bi mogao biti razlog.

Godinama su korisnici pametnih uređaja nagađali da njihovi telefoni ili tableti slušaju ono što govore. No, većina tehnoloških tvrtki odlučno je demantirala te tvrdnje.

Iskoristite super popuste za vaš novi osmijeh uz pomoć digitalne tehnologije!
Iskoristite super popuste za vaš novi osmijeh uz pomoć digitalne tehnologije!

- Razumijemo da ponekad oglasi mogu biti toliko specifični da se čini kao da slušamo vaše razgovore preko mikrofona, ali ne radimo to - stoji na Metinom online centru za privatnost.

Ovo curenje samo je najnoviji razvoj događaja u valu izvješća koje sugerira da vas telefon doista sluša i da stranice poput Facebooka možda zarađuju na onome što kažete. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 9

VIDEO

'Spavala sam s 20 oženjenih da se osvetim svom mužu i sada napokon znam zašto me varao'
U VRTLOGU PRELJUBA

'Spavala sam s 20 oženjenih da se osvetim svom mužu i sada napokon znam zašto me varao'

Ova Britanka imala je odnose s mnogim muškarcima u braku kako bi se osvetila svom suprugu koji ju je varao. I sada je svima otkrila što je shvatila tijekom svojih izvanbračnih avantura

'U slastičarnu Le Kolač sam uložio preko 350.000 eura'
INTERVJU S ROBERTOM HROMALIĆEM

'U slastičarnu Le Kolač sam uložio preko 350.000 eura'

Plus+ Nakon kraha slastičarnice u Zagrebu, svoje znanje i rad je okrenuti prema turizmu, pa mu je stalna destinacija postala Dubrovnik. U Zagrebu je publika premala da bi se tamo prakticirao inozemni model, smatra
Bilić ostao bez opcija: Gattusa ne može smijeniti, ostavkom bi priznao da je Kalinić u pravu...
ŠTO SLIJEDI U HAJDUKU?

Bilić ostao bez opcija: Gattusa ne može smijeniti, ostavkom bi priznao da je Kalinić u pravu...

Plus+ Smjena Gattusa praktički je nemoguća jer bi izazvala bunt navijača. A kako Bilić namjerava voditi klub s narušenim autoritetom i povjerenjem, kad ne priča s trenerom, igrači znaju što je govorio o njima i koga je sve želio potjerati...?