Prošlo je 15 godina od događaja u originalnom Dishonored naslovu, a svijet Carice Otoka, Emily Kaldwin ponovno je doveden u opasnost
Igrali smo Dishonored 2: Priča koja je nadmašila prethodnika
Dva prolaska kroz Dishonored 2 nisu jednaka, a to možemo zahvaliti razvojnom studiju Arkane koji je poboljšao "igraj na svoj način" formulu, ponudivši dva seta skillova, dubok i višeslojan svijet, te impresivnu lepezu dizajna nivoa koji utječu na način kako ćete pristupiti svakom novom području u igri. Stoga, bez obzira hoćete li izabrati stealth ili akcijski pristup gameplayu, vaš prolazak kroz igru svaki će put biti jedinstven.
Prošlo je 15 godina od događaja u originalnom Dishonored naslovu, a svijet Carice Otoka, Emily Kaldwin ponovno je doveden u opasnost, nakon što se pojavi njena zla tetka. Tu se zatim pred igrača postavlja i najvažnija odluka u Dishonored 2: hoćete li igrati kao Emily, ili kao njen otac i zaštitnik, Corvo Attano? Naime, navodimo kako je ta odluka najvažnija iz razloga što ćete s odabranim likom "zapeti" sljedećih 16-ak sati, ili više, odnosno manje, ovisno o vašem načinu igranja.
Podijeliti sposobnosti i priču između Emily i Corvoa pametna je Arkaneova odluka, obzirom da se razvojni tim usmjerio na individualne skillove svakog lika, koji se mogu razbiti jedino prikupljanjem potrebnih elemenata koji donose upgrade. No, i Emily i Corvo odlični su u stealth, odnosno krvavom prelasku igre. Želite li igrati s fokusom na borbu, u igri je raspoloživ širok odabir municije za pištolj i samostrel, no odlučite li igrati stealth načinom, svaki od likova ima sposobnost gušenja neprijatelja tijekom borbe, ukoliko im pravilno parirate.
Ono u čemu se Emily i Corvo razlikuju jesu moći koje možete otključati u kasnijem dijelu igre. Primjerice, Emily ima fantastičnu sposobnost naziva "Domino", koja će povezati nekoliko neprijatelja istovremeno, te ukoliko jednom neprijatelju napravite nešto, to će zahvatiti njih nekoliko. Igrate li, pak kao Corvo, opcije su vam podjednako zabavne. Njegova Bend Time sposobnost u kasnijem dijelu igre može u potpunosti zaustaviti vrijeme, što omogućuje doista impresivne likvidacije neprijatelja, u usporenom vremenu.
Sve te sposobnosti možete i kombinirati na razne načine, no trebate imati na umu da se ne možete uvijek oslanjati na identičan pristup gameplayu, kako zbog dizajna nivoa, tako i zbog neprijatelja. Primjerice, raspored katova u Clockwork Mansion može se mijenjati, a neprijatelji na nivou Royal Conservatory mogu se teleportirati baš kao i vi. Stoga, biti će se potrebno prilagoditi svakoj od takvih situacija.
Ostatak Dishonored 2 recenzija donosi IGN Adria.