Korejski Hyundai je objavio fotografije čak tri noviteta u ponudi. Riječ je o potpuno novom gradskome modelu i20 Coupe, redizajniranom i30 i obnovljenom i40
Hyundai napada s tri modela, sve ih predstavili u istom danu
Novi i20 Coupe prvi je Hyundaijev gradski automobil s tri vrata. On nije samo trovratna izvedba i20 nego mu je karoserija gotovo potpuno promijenjena. Sportski karakter automobila naglašen je 25 mm nižom linijom krova i krovnim spojlerom. Iako je ulazak na stražnju klupu otežan u odnosu na i20, ponuda prostora za putnike je jednaka, a prtljažnik je čak narastao za 10 litara i sad ima 336 litara. U ponudi će biti dva benzinska motora s 84 i 100 KS te dizelaši sa 75 i 90 KS, no poslije se očekuje i sportska izvedba s više od 150 KS. Prodaja počinje tijekom ožujka 2015., a cijene još nisu objavljene.
Kompaktni Hyundai i30 prošao je kroz blagi redizajn. Tako je osvježen izgled prednjeg dijela, a tu su i blage izmjene straga te u unutrašnjosti. Za pogon će biti zaduženi poznati benzinski motori obujma 1.4 i 1.6 litara koji razvijaju 100, odnosno 120 KS te dizelaši obujma 1.6 litara sa 110 i 136 KS. Najveća novost je sportska izvedba nazvana i30 Turbo. Nju će pokretati 1.6-litreni benzinski turbomotor čija snaga iznosi 186 KS, a maksimalni okretni moment 265 Nm. To je dovoljno za vrlo dobre sportske performanse. Konkretno, i30 Turbo od 0 do 100 km/h ubrzava za okruglih 8 sekundi i postiže maksimalnih 219 km/h. Novi i30 Turbo proizvodit će se u izvedbama s tri i pet vrata, a od klasičnog i30 razlikuje se po osjetno promijenjenom izgledu prednjeg i stražnjeg dijela, sportskim naplatcima od 18 inča te detaljima u unutrašnjosti.
Naravno, zbog sportskih performansi dotjerane su i druge komponente automobila, primjerice ovjes, upravljač i kočnice. Redizajnirani i40 dobio je osvježeni prednji i stražnji dio s novim stražnjim svjetlima, maskom motora i prednjim odbojnikom s LED maglenkama kao na top modelu Genesis. Poboljšano je i ponašanje u vožnji.