Priču o dizajnerici Minija koju auti nikada nisu privlačili, a vozi tek od 25. godine pročitajte u novom broju najpopularnijeg automobilističkog magazina Auto Start
Hrvatica na krovu auto svijeta: Riječanka Ana dizajnira Mini
Mlada Riječanka jedna je od najboljih i najuspješnijih hrvatskih dizajnerica, a svoje mjesto našla je ondje gdje je to, u najmanju ruku - neobično. Bavi se klasičnim muškim stvarima i radi jedan od jačemu spolu najpoželjnijih poslova.
Ana Zadnik oblikuje automobile i čini sve kako bi se vozači u njima bolje osjećali. Biti glavni za uređenje unutrašnjosti Minija, jednog od dizajnerski najzahtjevnijih automobila današnjice, nije mala stvar. Biti u vrhu automobilskoga dizajna ima gotovo jednaku težinu kao biti na pijedestalu modne industrije. Za nju se otimaju vodeće svjetske automobilske kompanije, a iako s relativno malo staža ima već zavidnu karijeru.
Od 2014. radi za Grupu BMW kao Design Specialist u Studiju za dizajn Minija, a prije nekoliko dana s tom je prestižnom markom potpisala i višegodišnji stalni ugovor. Ulaznica u posao dizajniranja automobila bile su diplome akademske kiparice koju je 2005. stekla u Ljubljani i dizajnerice vozila na prestižnome Royal College of Art u Londonu dvije godine kasnije. Prvi posao je pronašla 2008. u Daciji kao dizajnerica interijera, a prvi ostvareni projekt bio je interijer konceptne Dacije Duster. Nakon četiri godine seli se u Englesku u Jaguar-Land Rover na mjesto Senior Interior Designera. Od 2014. radi za Grupu BMW u studiju za dizajn Minija.
Premda se bavi poslom na kojemu bi joj pozavidjeli mnogi muškarci, Anu Zadnik auti nikada nisu privlačili, vozački je položila tek s 25 godina a od tada je za upravljač sjela tek desetak puta. U autodizajnu je tako završila je slučajem. Za studija je naime shvatila kako nije dovoljno umjetnik u duši i da ne bi bila sposobna živjeti od umjetnosti. Međutim, saznala je za studentsku organizaciju koja se bavila razmjenama studenata iz područja tehnologije i iskoristila priliku posjetivši brojne tvornice auta, poput Porschea, Renaulta i Lotusa, a presudan trenutak bio je kada je ušla u Renaultov centar u Parizu i shvatila što želi raditi.