TCT mjenjač prestižnom talijanskom kompaktu daje novu dimenziju sportskog stila vožnje. Brzine mijenja brzo samo u Dynamic položaju, dok je u ostalima dosta lijen
Giulietta je dobila novi mjenjač za još više sportskog šarma
Talijani su Giuliettu, jedan od najprestižnijih i najvećih kompaktnih automobila na tržištu, modernizirali automatskim mjenjačem s dvije spojke. Podarilo joj je to još više sportskog šarma, ali voljeli bi da su uložili više truda u programiranje. Jer Alfin TCT mjenjač može biti vrlo brz, ali samo kada su zadovoljeni posebni uvjeti. Inače je dosta lijen.
Dvolitreni turbodizel pak, u ovoj kombinaciji sjaji. Snažan je i elastičan pa s Giuliettom možete biti brzi, a pritom i štedljivi - u gradu smo trošili 8,2 l/100 km, a na autocesti pola litre više. Prosjek je sjajnih 7,2 litara.
Još samo da u čudno dizajniranu, ali prostranu kabinu ne prodire toliko buke od guma, ovjesa, a i vjetra.
Brz, ali loše podešen
Alfin TCT mjenjač s dvostrukom spojkom u stanju je vrlo brzo mijenjati brzine, ali samo u Dynamic položaju DNA prekidača. U ostalim režimima je uglađen, ali prilično spor i lijen, a posebno smeta što izmjene nisu najbrže što mogu biti ni u ručnom režimu rada. Konkurenti su bolje programirani.
Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDm2 TCT
masa: 1350 kg
dimenzije: 435x180x147cm
obujam: 1956 ccm
snaga: 125 kW/170 KS
ubrzanje (0-100km/h): 7,9 s
najveća brzina: 218 km/h
potrošnja: 4,5 l /100 km
cijena: 235.000 kn (testni model) 227.500 kn (bez doplata)
konkurencija: Audi A3 S tronic, VW Golf DSG, Ford Focus PowerShift
PLUS: sjajan vanjski dizajn, prostranost, ležanje na cesti, snažan i štedljiv motor, performanse
MINUS: buka u unutrašnjosti, tvrd i glasan ovjes, nepreglednost straga, loše postavke DNA sustava, dizajn interijera, spor start/stop sustav