Panda stiže tijekom travnja, a za generaciju koja je od prethodne atraktivnija, veća, kvalitetnije izrađena i tehnološki bogatija očekuje se da će koštati od 75.000 kuna
Fiat Panda - Gradski auto koji želi biti rješenje za cijelu obitelj
Fiat Panda nove generacije vjerojatno će najpoznatija postati po malom agregatu nabijenom snagom. Konkretno, TwinAir iz manje od litre obujma izvlači 85 konjskih snaga, za što je već zaradio titulu motora 2011. godine. Najsnažniji je u ponudi nove Pande i na cesti se pokazao zanimljivim izborom - agilan je, elastičan i prilično iskoristiv. No, podrazumijeva li vaša uobičajena dnevna ruta većinom gradske kilometre, pripremite se na potrošnju bitno veću od deklarirane. Udobnošću i prostranošću nova je Panda ispunila očekivanja. Zahvaljujući doradama na ovjesu u vožnji je ugodna i predvidljiva te dobro apsorbira neravnine na cesti. Očito je i da je zvučna izolacija poboljšana.
Nova je Panda stvarana iznutra prema van. Dakle, privlačan je oblik prvenstveno u funkciji praktičnosti, kao što inovativna rješenja Panda donosi tek u toj mjeri da olakša korištenje. Također, zadržala je i neka dobra rješenja iz prethodnog modela. Primjerice, pohvalan je veliki prostor za odlaganje stvari ispred suvozača, iznad klasičnog pretinca za rukavice, a nova je Panda dobila i ergonomski oblikovanu ručnu kočnicu, koja oblikom podsjeća na kompjuterskog miša.
Osim stražnje klupe u omjeru 40:60 preklapa se i suvozačevo sjedalo, i to kako bi tvorilo praktičan stolić. Nova je Panda putnicima podarila više prostora za glavu i noge. Rezultat je to povećanih vanjskih dimenzija. Panda je porasla u svim smjerovima, a prtljažni je prostor povećan za 40 litara (na 260). Na naše tržište stiže u proljeće, točnije tijekom travnja, a iako cijene nisu poznate, očekuje se da će početi na 10.000 eura.
Serijski donosi klima uređaj, radio, četiri zračna jastuka
U Hrvatskoj bi nova bi Panda serijski, među ostalim, trebala imati četiri zračna jastuka, klima-uređaj, radio, ABS. Od iduće godine u ponudi će biti i sustav koji će pri brzini do 30 km/h usporiti ili zaustaviti automobil procijeni li da će udariti u vozilo ispred. ESP će se u početku nuditi kao opcija, da bi krajem 2012. (kad u Europi postaje obavezan) ušao na popis serijske opreme.