Obavijesti

Tech

Komentari 2

Fejs će prepoznavati lica svojih korisnika: Zatražili su dozvolu

Fejs će prepoznavati lica svojih korisnika: Zatražili su dozvolu
1

Taj će potez vjerojatno postati kontroverzan. Kompanija se trenutno nalazi usred skandala povezanoga s korištenjem privatnih informacija njihovih korisnika od strane tvrtke Cambridge Analytica

Tehnološka kompanija Facebook od svojih korisnika u Europi i Kanadi traži dozvolu za upotrebu tehnologije za prepoznavanje lica, kako bi ih mogla identificirati na fotografijama i video zapisima. 

Facebook je prvotno počeo koristiti tu novu tehnologiju izvan Kanade 2011. godine, no iduće godine je prestao to činiti na području Europske unije, nakon prosvjeda regulatora i kampanja za zaštitu privatnosti.

Plaćaju ga dolar, ali Zuckerberg je lani Fejs koštao 8,8 milijuna
Plaćaju ga dolar, ali Zuckerberg je lani Fejs koštao 8,8 milijuna

Taj će potez vjerojatno postati kontroverzan, piše BBC. Naime, kompanija se trenutno nalazi usred skandala povezanoga s korištenjem privatnih informacija njihovih korisnika od strane britanske tvrtke Cambridge Analytica.

Ta društvena mreža je također suočena sa skupnom tužbom u SAD-u zbog korištenja tehnologije za prepoznavanje lica bez izričitog pristanka korisnika.

Kako bi mogli kontrolirati Fejs, kad ne shvaćaju ni kako on radi
Kako bi mogli kontrolirati Fejs, kad ne shvaćaju ni kako on radi

"Biometrijska identifikacija i analiziranje milijardi fotografija na platformi ozbiljno povećava rizike po privatnost korisnika", smatra Silkie Carlo, direktor britanske udruge za građanske slobode Big Brother Watch.

"Facebook sada ima dužnost dokazati da je naučio kako poštivati zakon, a ne dokazivati da svoje sposobnosti nadzora može podići na još višu razinu", kaže.

Daje 40.000 dolara, ali morate naći novu Cambridge Analyticu
Daje 40.000 dolara, ali morate naći novu Cambridge Analyticu

Od korisnika izvan EU i Kanade će u slijedećih nekoliko mjeseci biti zatraženo da razmotre sličan set privatnih kontrola, no oni će i dalje biti predmet tehnologije za prepoznavanje lica, osim ako isključe opciju.

Ovom tehnologijom u Facebooku vjeruju da će korisnici imati još više razloga provoditi vrijeme na toj društvenoj mreži. To će omogućiti toj kompaniji da korisnicima pokaže još više oglasa i ujedno još više nauči o njihovim interesima, što će joj zauzvrat omogućiti da ih još bolje u budućnosti cilja s oglasima.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 2
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.