Iz Facebooka su rekli kako su istraživali što se i kako prikazuje te će sada u obzir uzimati vjerojatnost da nešto želimo vidjeti, ali i da bi to htjeli podijeliti ili pročitati
Facebook opet mijenja što će nam prvo prikazivati na feedu
Facebook je još jednom odlučio mijenjati način na koji nam prikazuje novosti na Timelineu, kako bi iskorijenili postove koje možda ne bi htjeli vidjeti.
Dosad su postove rangirali prema onome što smo klikali, lajkali, dijelili ili komentirali, no i ovakav je način imao nedostataka i nije nam uvijek prikazivao ono što želimo. Iz Facebooka sada kažu da su istraživali što se prikazuje i ispitivali korisnike o pričama koje im se prikazuju. To znači da bi se trebala smanjiti količina priča s bombastičnim clickbait naslovima i koje od nas otvoreno traže da se aktiviramo.
News Feed će sada uzimati u obzir vjerojatnost da biste htjeli vidjeti neku priču na vrhu feeda, kao vjerojatnost da ćete to htjeti lajkati ili komentirati.. Više vrijednosti dat ćemo pričama oko kojih bi se korisnici mogli aktivirati i koje bi uopće htjeli vidjeti, kažu iz Facebooka.
Naravno, sami možemo i dalje birati prijatelje čije postove želimo na vidjeti prve, a što se izdavača tiče, one koji vas navlače na klik bi mogao dočekati pad prometa s Facebooka, dok bi drugi s kvalitetnijim sadržajem mogli imati rast prometa.