Obavijesti

Tech

EMPLOYER BRANDING jednako uspjeh

EMPLOYER BRANDING jednako uspjeh

Ovog tjedna na novom #MARKETING panelu, kojeg donosi 24sata, ugostili smo četiri stručnjakinje koje su popričale na temu Employer brandinga

Employer brand ili brend poslodavca je izraz koji se koristi za opis reputacije i popularnosti tvrtke kao poslodavca i vrijednosti koje ta tvrtka pruža svojim zaposlenicima. 
U današnje vrijeme kada na tržištu rada nedostaje talenata, poglavito onih izvrsnih, važno je imati snažan brend poslodavca. 
  
Employer branding je sve ono što organizacija čini kako bi komunicirala i promovirala svoj brend, a dobra strategija brendiranja poslodavca tvrtkama može pomoći da privuku bolje talente te smanje troškove zapošljavanja i fluktuaciju zaposlenika. S druge strane, zadovoljstvo zaposlenih, kao posljedica brige o njima te povjerenja i zahvalnosti poslodavca, u konačnici će utjecati na poslovni uspjeh cijele kompanije.  
 
Unatoč brojnim statistikama, mnoge tvrtke se još uvijek pitaju treba li im uopće Employer branding, a unutar većih kompanija često je prisutna i dilema tko je za Employer branding zapravo odgovoran - Odjel ljudskih resursa, marketinških komunikacija ili oboje!?  
  
Ovog tjedna na #MARKETING online panelu u organizaciji 24sata gostovale su četiri stručnjakinje s bogatim iskustvom iz područja marketinga, employer brandinga i ljudskih potencijala te su dale svoje viđenje ove dileme, ali i odgovore na brojna druga pitanja na ovu, itekako aktualnu temu u svijetu businessa.
  
Moderatorica panela bila je Jelena Jelušić iz tvrtke Photomath, a gošće Mihaela Kovaček Pejić, IKEA Hrvatska, Martina Šepić iz Webpower Adria i Blagica Petrovac Šikić, PLIVA Hrvatska/Teva Pharmaceuticals.
  
Jelena Jelušić, Senior Employer Brand Manager, Photomath  
Diplomirala je na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu te se nakon više od 15 godina iskustva u području upravljanja ljudskim potencijalima posljednjih godina intenzivno posvetila radu i razvoju u području Employer brandinga. Jelena posjeduje Universumov svjetski priznati Employer Brand Professional certifikat i predaje na nekoliko poslovnih škola. Kao jedna od suosnivačica Hacking HR zajednice u Hrvatskoj, provela je jedno od prvih istraživanja o očekivanjima developera od poslodavaca i atraktivnosti IT tvrtki u Hrvatskoj.  
Jelena radi u Photomathu, tvrtki koja je razvila najpopularniju aplikaciju za učenje matematike u svijetu, s preko 300 milijuna preuzimanja globalno i 200 zaposlenih u Zagrebu i Americi. O svojoj ulozi senior employer brand menadžerice Jelena kaže: “Najviše me privlači mogućnost da se HR priče, one o ljudima i kulturi tvrtke, ispričaju na marketinški način.“  
  
Mihaela Kovaček Pejić, People & Culture Manager, IKEA Hrvatska
Nakon diplomiranja na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu, cijeli svoj profesionalni put posvetila je razvoju ljudi i utjecaju na organizacijsku kulturu unutar velikih organizacija. Nakon 18 godina rada u HR odjelu jedne od vodećih banaka u Hrvatskoj, snažno ju je privukla jedinstvena kultura i vrijednosti koje njeguje IKEA.  
Kao osobi koja jako voli ljude te ima snažni i autentičan interes za njihovu dobrobit i zadovoljstvo, spojiti strast i životnu misiju s onim što predstavlja njenu ključnu odgovornost na mjestu osobe zadužene za ljude i kulturu unutar tvrtke IKEA Hrvatska, potpuno je ostvarenje svih njenih snova i profesionalnih želja. Mihaela ističe: „Neopisivo je zadovoljstvo raditi posao koji voliš za poslodavca s kojim dijeliš temeljne vrijednosti.“   
  
Martina Šepić, Managing Partner & Director, Webpower Adria  
Diplomirala je na Ekonomskom Fakultetu u Zagrebu, nakon čega završava i poslijediplomski studij Marketing Managementa. Specijalizirala se u području e-mail marketinga, CRM aktivnosti i programa vjernosti kao voditeljica odjela u najvećoj hotelskoj kompaniji u Hrvatskoj. Danas, u ulozi direktorice i suvlasnice Webpower Adria, prve tvrtke specijalizirane za e-mail marketing te marketing automatizaciju i software za direktnu online komunikaciju u regiji, spojila je ljubav prema marketingu, tehnologiji, ali i vođenju tima, što s puno entuzijazma radi proteklih šest godina.  
Martinina poslovna misija i cilj je: „Pozicionirati Webpower Adria kao brend kojem zaposlenici, ali i klijenti vjeruju, služi im i s kojim se osjećaju dobro - što će rezultirati lojalnošću, dugoročnom suradnjom i privlačenjem novih kandidata i klijenata.“  
   
Blagica Petrovac Šikić, Human Resources Director, PLIVA Hrvatska/Teva Pharmaceuticals 
Nakon stjecanja diplome na Ekonomskom fakultetu u Splitu, Blagica započinje svoju karijeru u PLIVI, u Odjelu za ljudske resurse, gdje je i danas zaposlena na poziciji više direktorice ljudskih potencijala.   
Radom u internacionalnom okruženju stekla je bogato iskustvo iz razvoja i uvođenja praksi te raznih projekata iz područja ljudskih potencijala. PLIVA Teva je najveća farmaceutska kompanija u Hrvatskoj, djeluje čitavo stoljeće, a gotovo 90% proizvoda namijenjeno je izvozu. Svoje uspjehe može prvenstveno zahvaliti velikom broju stručnjaka, inovativnoj tehnologiji i kontinuiranim ulaganjima u unapređenje poslovnih procesa i razvoj ljudi, što Blagicu čini ponosnom: „Pružamo brojne prilike za stručne edukacije, razvoj na radnom mjestu kao i za sljedeći korak u karijeri. Posebnu pažnju posvećujemo zdravlju i dobrobiti zaposlenika. Ponosni smo što nudimo niz pogodnosti vezanih uz zdravlje, dobrobit i način života koje su podrška zaposlenicima i njihovim obiteljima.”  
  
Sve više tvrtki svjesno je da brend poslodavca počinje graditi iznutra. Naše gošće u panelu podijelile su s nama pozitivne prakse iz svojih kompanija, za koje vjeruju da će biti inspiracija HR stručnjacima, direktorima i vlasnicima kompanija pri kreiranju employer brand strategije bez koje je danas uspjeh nezamisliv.  
  
Novi #MARKETING panel donosimo na LinkedIn profilu 24sata USKORO!

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Od prestiža do profita: Zavirili smo u svijet luksuznih brendova
#MARKETING

Od prestiža do profita: Zavirili smo u svijet luksuznih brendova

Hermès, Chanel, Dior, Rolls-Royce, Rolex, Louis Vuitton, Gucci, Tiffany & Co… na koje luksuzne brendove vi prvo pomislite?
Kako se definira luksuz, a kako upravlja luksuznim markama
USKORO

Kako se definira luksuz, a kako upravlja luksuznim markama

Luksuzne marke više nisu obiteljske tvrtke kako je to nekada bilo i upravljanje luksuznim markama zapravo postaje upravljanje luksuznim megamarkama, odnosno kompleksan i globalan posao
Donosimo novi #MARKETING panel: Marketing za globalna tržišta
PROMO

Donosimo novi #MARKETING panel: Marketing za globalna tržišta

24sata donosi panel diskusije #MARKETING koje se bave aktualnim temama iz svijeta marketinga, medija i komunikacija, a namijenjene su svim zaljubljenicima u digitalne trendove iz business svijeta