Ovog tjedna na novom #MARKETING panelu, kojeg donosi 24sata, ugostili smo četiri stručnjakinje koje su popričale na temu Employer brandinga
EMPLOYER BRANDING jednako uspjeh
Employer brand ili brend poslodavca je izraz koji se koristi za opis reputacije i popularnosti tvrtke kao poslodavca i vrijednosti koje ta tvrtka pruža svojim zaposlenicima.
U današnje vrijeme kada na tržištu rada nedostaje talenata, poglavito onih izvrsnih, važno je imati snažan brend poslodavca.
Employer branding je sve ono što organizacija čini kako bi komunicirala i promovirala svoj brend, a dobra strategija brendiranja poslodavca tvrtkama može pomoći da privuku bolje talente te smanje troškove zapošljavanja i fluktuaciju zaposlenika. S druge strane, zadovoljstvo zaposlenih, kao posljedica brige o njima te povjerenja i zahvalnosti poslodavca, u konačnici će utjecati na poslovni uspjeh cijele kompanije.
Unatoč brojnim statistikama, mnoge tvrtke se još uvijek pitaju treba li im uopće Employer branding, a unutar većih kompanija često je prisutna i dilema tko je za Employer branding zapravo odgovoran - Odjel ljudskih resursa, marketinških komunikacija ili oboje!?
Ovog tjedna na #MARKETING online panelu u organizaciji 24sata gostovale su četiri stručnjakinje s bogatim iskustvom iz područja marketinga, employer brandinga i ljudskih potencijala te su dale svoje viđenje ove dileme, ali i odgovore na brojna druga pitanja na ovu, itekako aktualnu temu u svijetu businessa.
Moderatorica panela bila je Jelena Jelušić iz tvrtke Photomath, a gošće Mihaela Kovaček Pejić, IKEA Hrvatska, Martina Šepić iz Webpower Adria i Blagica Petrovac Šikić, PLIVA Hrvatska/Teva Pharmaceuticals.
Jelena Jelušić, Senior Employer Brand Manager, Photomath
Diplomirala je na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu te se nakon više od 15 godina iskustva u području upravljanja ljudskim potencijalima posljednjih godina intenzivno posvetila radu i razvoju u području Employer brandinga. Jelena posjeduje Universumov svjetski priznati Employer Brand Professional certifikat i predaje na nekoliko poslovnih škola. Kao jedna od suosnivačica Hacking HR zajednice u Hrvatskoj, provela je jedno od prvih istraživanja o očekivanjima developera od poslodavaca i atraktivnosti IT tvrtki u Hrvatskoj.
Jelena radi u Photomathu, tvrtki koja je razvila najpopularniju aplikaciju za učenje matematike u svijetu, s preko 300 milijuna preuzimanja globalno i 200 zaposlenih u Zagrebu i Americi. O svojoj ulozi senior employer brand menadžerice Jelena kaže: “Najviše me privlači mogućnost da se HR priče, one o ljudima i kulturi tvrtke, ispričaju na marketinški način.“
Mihaela Kovaček Pejić, People & Culture Manager, IKEA Hrvatska
Nakon diplomiranja na Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu, cijeli svoj profesionalni put posvetila je razvoju ljudi i utjecaju na organizacijsku kulturu unutar velikih organizacija. Nakon 18 godina rada u HR odjelu jedne od vodećih banaka u Hrvatskoj, snažno ju je privukla jedinstvena kultura i vrijednosti koje njeguje IKEA.
Kao osobi koja jako voli ljude te ima snažni i autentičan interes za njihovu dobrobit i zadovoljstvo, spojiti strast i životnu misiju s onim što predstavlja njenu ključnu odgovornost na mjestu osobe zadužene za ljude i kulturu unutar tvrtke IKEA Hrvatska, potpuno je ostvarenje svih njenih snova i profesionalnih želja. Mihaela ističe: „Neopisivo je zadovoljstvo raditi posao koji voliš za poslodavca s kojim dijeliš temeljne vrijednosti.“
Martina Šepić, Managing Partner & Director, Webpower Adria
Diplomirala je na Ekonomskom Fakultetu u Zagrebu, nakon čega završava i poslijediplomski studij Marketing Managementa. Specijalizirala se u području e-mail marketinga, CRM aktivnosti i programa vjernosti kao voditeljica odjela u najvećoj hotelskoj kompaniji u Hrvatskoj. Danas, u ulozi direktorice i suvlasnice Webpower Adria, prve tvrtke specijalizirane za e-mail marketing te marketing automatizaciju i software za direktnu online komunikaciju u regiji, spojila je ljubav prema marketingu, tehnologiji, ali i vođenju tima, što s puno entuzijazma radi proteklih šest godina.
Martinina poslovna misija i cilj je: „Pozicionirati Webpower Adria kao brend kojem zaposlenici, ali i klijenti vjeruju, služi im i s kojim se osjećaju dobro - što će rezultirati lojalnošću, dugoročnom suradnjom i privlačenjem novih kandidata i klijenata.“
Blagica Petrovac Šikić, Human Resources Director, PLIVA Hrvatska/Teva Pharmaceuticals
Nakon stjecanja diplome na Ekonomskom fakultetu u Splitu, Blagica započinje svoju karijeru u PLIVI, u Odjelu za ljudske resurse, gdje je i danas zaposlena na poziciji više direktorice ljudskih potencijala.
Radom u internacionalnom okruženju stekla je bogato iskustvo iz razvoja i uvođenja praksi te raznih projekata iz područja ljudskih potencijala. PLIVA Teva je najveća farmaceutska kompanija u Hrvatskoj, djeluje čitavo stoljeće, a gotovo 90% proizvoda namijenjeno je izvozu. Svoje uspjehe može prvenstveno zahvaliti velikom broju stručnjaka, inovativnoj tehnologiji i kontinuiranim ulaganjima u unapređenje poslovnih procesa i razvoj ljudi, što Blagicu čini ponosnom: „Pružamo brojne prilike za stručne edukacije, razvoj na radnom mjestu kao i za sljedeći korak u karijeri. Posebnu pažnju posvećujemo zdravlju i dobrobiti zaposlenika. Ponosni smo što nudimo niz pogodnosti vezanih uz zdravlje, dobrobit i način života koje su podrška zaposlenicima i njihovim obiteljima.”
Sve više tvrtki svjesno je da brend poslodavca počinje graditi iznutra. Naše gošće u panelu podijelile su s nama pozitivne prakse iz svojih kompanija, za koje vjeruju da će biti inspiracija HR stručnjacima, direktorima i vlasnicima kompanija pri kreiranju employer brand strategije bez koje je danas uspjeh nezamisliv.
Novi #MARKETING panel donosimo na LinkedIn profilu 24sata USKORO!
Od prestiža do profita: Zavirili smo u svijet luksuznih brendova
Kako se definira luksuz, a kako upravlja luksuznim markama
Donosimo novi #MARKETING panel: Marketing za globalna tržišta