Obavijesti

Tech

Komentari 10

Dostojan nasljednik VW ikone: Nova Buba pun je pogodak

Dostojan nasljednik VW ikone: Nova Buba pun je pogodak
6

Druga reinkarnacija Bube pun je pogodak. Ne samo da je dizajn puno pogođeniji, nego je Buba utjelovila i kvalitete originala šarmantnost, praktičnosti i pristupačnost

Nova Buba jedan je od najugodnijih noviteta koje je Volkswagen predstavio u proteklih nekoliko godina. Automobilu prepoznatljivog dizajna, istinskoj ikoni 20 stoljeća, konačno je vraćen stari sjaj popraćen duhom modernosti i snažnog imidža. Upravo ono što je New Beetleu nedostajalo - karizma prošlosti. Ovim modelom Volkswagen se vraća korijenima.

Vidljivo je to već pri prvom pogledu na automobil. Unatoč robusnijem i dinamičnijem dizajnu nova Buba neodoljivo podsjeća na svoju slavnu prethodnicu. Upravo je novopronađen stil zaslužan za pozitivne reakcije muškog dijela kupaca, važan element koji je izostao u slučaju New Beetlea.Koliko su u Volkswagenu ponosni na  slavnu povijest ovog modela dokazuje i uređenje interijera u kojemu je svega nekoliko detalja preuzeto iz drugih kućnih modela. Buba nastoji biti jedinstvena i to joj svakako polazi za rukom. Jednostavna i elegantna armaturna ploča s diskretno ukomponiranim nazivom modela detalj je koji daje pečat snažnom karakteru koji se osjeća već pri samom sjedanju za upravljač. Osim napretka po pitanju materijala i kvalitete završne obrade veliki napredak učinjen je i u pogledu praktičnosti, ali i prostranosti. 

Unutrašnjost nove Bube tako pruža obilje prostora za dvoje, te sasvim dovoljno za četvero putnika. Volumen prtljažnika sada je isti kao kod Golfa i u potpunosti će zadovoljiti potrebe mlade obitelji. Nova Buba podjednako oduševljava i u vožnji. Unatoč tvrđe podešenom ovjesu upijanje neravnina na visokoj je razini, a stabilnost automobila prilikom dinamičnije vožnje rijetko je kada narušena. Minus upućujemo tek glomaznim i masivnim vratima koja otežavaju izlazak.

Uglađen i štedljiv 1.2 motor

Moderan benzinac s turbo punjačem iz malenog obujma razvija 105 KS. Karakteriziraju ga tih i miran rad, linearno razvijanje snage te brz odaziv na gas. Na testu smo prosječno trošili tek 6,5 l/100 km.

Prtljažnik i cijena kao kod Golfa

Nova Buba ne samo da posprema istu količinu prtljage, nego ima i istu cijenu kao Golf. Isto opremljen Golf s istim motorom stoji točno koliko i nova Buba što će zasigurno mnoge kupce staviti pred veliku dilemu.

VW Beetle 1.2 TSI

masa: 1349 kg
dimenzije: 427x180x148cm
obujam:  1197 ccm
snaga:  77 kW/105 KS  
ubrzanje (0-100 km/h):  10,9 s
najveća brzina: 180 km/h
potrošnja:  5,9 l /100 km
cijena:  157.110 kuna (testni model)  145.620 kuna (bez doplata)
konkurencija: Mini Clubman, Opel Astra, Ford Focus, Renault Mégane

PLUS: dobro pogođen dizajn, imidž, performanse, vozne karakteristike, uređenje interijera, niska potrošnja, preglednost, ugodna vozačka pozicija, upravljivost
MINUS: velika vrata otežavaju izlazak, motor anemičan na niskim okretajima, mali kotači ne pristaju dizajnu

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 10
Sedam članica EU-a traži odgodu ograničenja emisija u autoindustriji: Ovo je popis...
PREDSTAVILI DOKUMENT

Sedam članica EU-a traži odgodu ograničenja emisija u autoindustriji: Ovo je popis...

Prema europskim pravilima, proizvođači automobila suočavaju se s kaznama ako premaše ograničenja CO2 emisija koja bi 2025. trebala postati stroža....
Oči su ogledalo duše, a evo što otkrivaju o vašoj osobnosti
CRNE, PLAVE, SIVE...

Oči su ogledalo duše, a evo što otkrivaju o vašoj osobnosti

Iako boju očiju prvenstveno određuje količina i raspodjela pigmenta melanina, od davnina se boju očiju povezuje i s osobnošću. Otkrijte što vaše oči govore o vama...
Mornar za 24sata: Gattuso sad mora uvjeriti igrače da su bolji i od Cityja! To je radio Katalinić
HAJDUKOVA LEGENDA

Mornar za 24sata: Gattuso sad mora uvjeriti igrače da su bolji i od Cityja! To je radio Katalinić

Dinamu je problem igrati na više frontova, a Hajduk je lani malo "zabucao", požurio s pumpanjem euforije. Sad je tu Rakitić, koji nakon finala SP-a i LP-a igra po livadama i ne žali se. A jak Hajduk ne ide s jednim pomoćnim terenom...