Dvolitreni dizel je miran, tih i uglađen, kad treba, odlično povuče, posebno kad je riječ o međuubrzanjima. Ecoflex troši relativno malo zbog dugih prijenosnih omjera
Dobrodošao redizajn: Insignia osvježena, ali boljke su ostale
Nedavni redizajn Insigniji je donio uočljive promjene sprijeda i straga te potpuno novu unutrašnjost koja je osjetno preglednija i ergonomičnija. Ipak, neke boljke su ostale. Straga nema dovoljno mjesta za glavu ako ste viši od 185 centimetara. Također, prtljažnik od 500 litara je velik, ali vrlo plitak i zbog toga slabo iskoristiv. Od realno glomaznog auta očekivalo bi se mnogo više.
Dvolitreni dizel je miran, tih i uglađen, kad treba, odlično povuče, posebno kad je riječ o međuubrzanjima. Izvedba Ecoflex troši relativno malo zbog dugih prijenosnih omjera, ali i ugrađenog start-stop sustava.
Doduše, ne nedostižnih 3,7 l/100 km iz tehničkih podataka nego realnijih 5,6 l/100 km na testu. Hvalimo udobnost Insignije, no zbog prevelike mase u vožnji uopće nije zabavna.
Luksuzna unutrašnjost
Tempomat s radarom za održavanje udaljenosti i automatsko kočenje, sustav za automatsko parkiranje, električno namjestiva i grijana sjedala, multimedija s velikim “touch” zaslonom... S obzirom na ovakvu opremu, 203.000 kuna je vrlo povoljno. Serijski kotači od 18” s gumama širine 245 mm su ipak malo previše.
Vrlo napredni infotainment
Multimedija oduševljava velikim zaslonom osjetljivim na dodir. Pohvalno je i mnogo funkcija te dva ulaza za USB što je vrlo praktično. Novost je i touchpad kao na laptopu koji poboljšava ergonomiju.
Opel Insignia 2.0 Ecoflex Cosmo
masa: 1650 kg
dimenzije: 484x186x150cm
obujam: 1956 ccm
snaga: 103 kW/140 KS
ubrzanje (0-100km/h): 10,5 s
najveća brzina: 205 km/h
potrošnja: 3,7 l /100 km
CIJENA: 203.296 kn (testni model) 180.272 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Ford Mondeo, VW Passat, Toyota Auris, Mazda6