Najpovoljniji automobil s ozbiljnim terenskim mogućnostima u drugoj generaciji oduševljava, a pokazatelj toga je to što upravo HGSS koristi tri ovakva auta.
Dacia Duster na testu: Vladar segmenta nastavlja svoj pohod
Dacia je nedavno postavila novi prodajni rekord, a velik udjel u tome ima i veoma ‘sposobni’ Duster. S takvom uspješnicom modela, pred drugom generacijom je iznimno težak posao kako bi bila bolja od prve, ali Dacia u tome uspijeva.
Robustan SUV odsada je puno moderniji zahvaljujući novome dizajnu, dodatnoj opremi i tehnologijama koje vam olakšavaju svakodnevicu. Usto, u Daciji su odlučili zadržati već provjerenu paletu motora i tehnike koja se pokazala iznimno korisnom i pouzdanom.
U izvedbi s pogonom 4 x 4, kao na testnome modelu, novi Duster ostaje vladar segmenta na terenu, a pokazatelj toga je to što upravo HGSS koristi tri ovakva auta.
Cijena testnoga modela od 153.900 kuna ne zvuči malo, ali će vam novi Duster još uvijek ponuditi najpovoljniju kupnju SUV automobila s dostojnom opremom i ozbiljnim terenskim mogućnostima.
masa: 1320 kg
dimenzije: 434 x 180 x 168 cm
obujam: 1461 ccm
snaga: 80 kW/109 KS
0 − 100 km/h: 12,4 s
najveća brzina: 168 km/h
potrošnja: 3,9 l/100 km
cijena: 153.900 kuna (testni model) 99.900 kuna (osnovni model)
Testirana Dacia Duster 1.5 DCi 4x4 Prestige u opremi ima automatski klima-uređaj, četiri parkirne kamere i senzore, tempomat, otključavanje vozila bez upotrebe ključa...
Pogon
Postoje tri načina rada, prednji pogon, pogon koji prema potrebi prebacuje moment na stražnju osovinu te stalni pogon 4 x 4
Dizajn
Vjetrobransko je staklo pomaknuto naprijed i ta 2,5 centimetra učinila su Dusterovu unutrašnjost prostranijom
Ergonomija
Dacia je poboljšala raspored na komandnoj ploči. Komande klima-uređaja su odvojene od sustava infotainmenta na ekranu