Iz Microsofta su istaknuli da su u razvoj cloud infrastrukture uložili 6 milijardi dolara, a Velimir Žagar na svom predavanju je govorio o tome kako će tehnologija mijenjati marketing
'Clouda se ne treba bojati': U razvoj uložili 6 milijardi dolara
Cloud više nije stvar budućnosti, a Tomislav Tipurić rekao je u uvodnom dijelu Technology dijela WinDays 16 konferencije kako je Microsoft u razvoj cloud infrastrukture uložio 6 milijardi dolara, uz još 12 u istraživanje i razvoj. Istaknuo je kako kompanija trenutno ima 28 data centara diljem svijeta, a njihov Azure u posljednjih godinu dana bilježi rast od čak 200 posto.
Draženko Kopljar iz PBZ-a, koja je cijelo poslovanje prebacila u oblak, rekao je kako je takav način poslovanja produktivniji, brži i ekonomičniji.
- Ne treba se bojati 'oblaka', u 'oblaku' je budućnost - rekao je Kopljar.
Jesus Serrano Castro iz nogometnog kluba Real Madrid govorio je o korištenju Business Intelligence i na primjeru kluba predstavio mogućnosti hiper-targetiranja, obrade ogromnih količina podataka koje su iznimno važne za poznavanje ciljane skupine potrošača, ali i predviđanje načina na koje će se ponašati. Serrano je govorio i o 'Stadionu kod kuće', odnosno hologramskoj tehnologiji koja će ljubiteljimanogometa omogućiti ugođaj stadiona u vlastitom domu.
O novim tehnologijama koje mijenjaju i svijet marketinga govorio je Velimir Žagar iz tvrtke ENTG, a predstavljajući promjene dotaknuo se i Microsoftova Hololensa. Tako smo nedavno mogli vidjeti kako će se ovaj uređaj za proširenu stvarnost koristiti za 'holoportaciju', no u trgovini bi na isti načinmogli od kuće gledati i proizvode ili vidjeti neke 3D predmete prije kupnje. Strojno učenje također će snažno utjecati na oglašavanje, a pritom je naveo vlastiti sustav Emily koji su razvijali s nekoliko hrvatskih tvrtki, ali i strane primjere oglasnih panoa koji su se mogli sami mijenjati.