Citroënov odgovor na Škodu Rapid dolazi početkom 2013. je limuzina koji teži biti što prostranija i udobnija, a stoji osjetno manje od prosječnog predstavnika klase
Citroën C-Elyseé udoban je i prostran auto za malo novca
U vrijeme krize cijena je uvjerljivo najvažniji faktor za odabir novog automobila. Shvatili su to brojni proizvođači i tako se u posljednje vrijeme na tržištu pokrenuo trend limuzina koje nude mnogo prostora za malo novca. C-Elyseé je brat Peugeota 301 i odgovor na Škodu Rapid i Seat Toledo. Ovo nije izvedenica nekog postojećeg Citroëna već potpuno novorazvijen automobil, što je jasno vidljivo i po vanjskom i po unutarnjem dizajnu.
C-Elyseé se proizvodi u Španjolskoj a prodavat će se na tržištima Azije i istočnog dijela Europe. Dugačak je 443 centimetara i na stražnjoj klupi pruža raskošnu količinu prostora za noge. I prtljažnik od 506 litara je vrlo prostran.
Unutrašnjost je domišljato dizajnirana, ne prevladava jeftin osjećaj, iako se plastiku ne bi moglo svrstati među najkvalitetniju. Sjedala su vrlo udobna, isti takav je i ovjes te je odmah jasno da je ovaj automobil svim karakteristikama prilagođen racionalnoj i smirenoj obitelji. U tom stilu je posložena i paleta motora. Osnova je novi 1.2-litreni benzinac sa samo 72 KS, no snažniji benzinac sa 115 KS i dizelaš s 92 KS mnogo su bolje i razumnije solucije.
Najveći adut novog C-Elyseé bit će cijena. Početkom prodaje je u siječnju iduće godine, a najjeftiniji model će kod nas stajati manje od 90.000 kuna.