Kabriolet je izrađen na platformi Astre. Ima isti međuosovinski razmak, dijeli većinu tehnike. Nudi luksuznije detalje, ima praktični meki krov i mjesta za četvero ljudi
Cascada: Dašak luksuza bez krova i prostranost za četvero
Baš u pravo vrijeme Opel na tržište dovodi svoj novi kabriolet Cascadu. Ovo je pravi četverosjed koji s dužinom od 4,70 m čak i nadmašuje kabriolete srednje klase. Duža je, na primjer, i od luksuznog Audija A5, a za 30 cm veća od Peugeota 308 CC te 45 cm od VW Golf Cabria. Ipak, nastala je na platformi Astre, s kojom dijeli i isti međuosovinski razmak te većinu tehnike. Opel se odlučio za mnogo praktičniji, meki platneni krov. Kad je spušten, u prtljažniku je solidnih 280 l korisnog prostora.
Unutrašnjost je izgledom vrlo slična onoj u Astri, uz luksuzne detalje poput finih kožnih rupičastih sjedala s ventilacijom, kvalitetnih materijala i izrade. Zasmetao nas je golemi nosač vjetrobrana zbog kojeg pati vidljivost bočno sprijeda, a vidljivost straga kad je krov dignut lošija je zbog vrlo malog stražnjeg prozora. Isprobali smo novi 1,6-litreni turbobenzinac sa 170 KS. Karoseriju mase 1,7 tona pokreće vrlo agilno, a zbog dobro balansiranog ovjesa Cascada se može voziti sportski a da udobnost nije narušena.
Opel Cascada u Hrvatsku dolazi početkom svibnja, a u Njemačkoj osnovni model stoji od 25.945 eura.
Samo turbomotori
U ponudi su tri turbobenzinca od 120 do 170 KS i dva turbodizelaša sa 165 i BiTurbo dizelaš sa 195 KS.
Platneni krov
Ima masu od samo 50 kg, pritiskom tipke spušta se u prtljažnik i obrnuto za 17 sekundi i to pri brzini do 50 km/h. Vrlo je jednostavan i praktičan.