Novu društvenu mrežu kreirali su umjetnici i dizajneri. Trenutno se može pristupiti uz pozivnicu, a zovu je anti Facebookom zbog pristupa u kojem neće imati oglase
Anti Facebook: Na Ello svakog sata želi čak 30.000 novih ljudi
Ello je nova društvena mreža koja trenutno prima oko 30.000 zahtjeva ljudi koji joj se žele priključiti, rekao je osnivač Paul Budnitz za BBC. Sama mreža bila je dizajnirana da je koristi oko 90 Budnitzovih prijatelja, no ovaj vlasnik trgovine biciklima iz američkog Vermonta odlučio ju je otvoriti javnosti početkom kolovoza. Trenutno se na mrežu može pristupiti tako da vas netko tko je već tamo pozove ili da zatražite pozivnicu.
Mrežu su prozvali i "anti Facebookom" zbog obećanja da neće imati reklame ili prodavati korisničke podatke. No, samim time u pitanje se dovodi i način na koji misle zarađivati. U svom opisu mreže navode da će ponekad izbaciti posebne mogućnosti na mreži. Oni kojima će se to svidjeti moći će podržati rad mreže tako što će za mali iznos tu neku mogućnost dodati na svoj profil. Ključno je ipak da oni koji ne žele, neće morati ništa nikada platiti već će koristiti osnovni Ello zauvijek. BBC pak piše da bi takva politika naplate mikro iznosa mogla biti problematična u ostvarivanju.
Budnitz kaže da mu laska naziv 'anti Facebook', ali da oni ne gledaju mrežu tako.
- Facebook nam nije konkurencija. Njih gledamo kao na oglašivačku platformu, dok smo mi mreža - kaže Budnitz.
Ello je dizajniran minimalistički i na prvu ne izgleda toliko pregledno kao popularnije mreže kod kojih smo naviknuti na određene funkcionalnosti. No, i ovdje imamo profilnu i naslovnu fotografiju, možemo dijeliti sadržaj.
Mreža je već bila i meta DDoS napada, u kojem se pokušava prometom zagušiti i srušiti mreža, a Budnitz je ispričao kako uče u hodu, ali da imaju dobru tehničku podršku za sustav koji je u beta fazi.