Portal 24sata.hr i u listopadu je vodeći prema Gemius istraživanju, a Večernji ima najveći rast u Top10. Gastro.hr je pak rastom od skoro 50% skočio na 27. mjesto
24sata najčitaniji portal, novi Večernji najviše raste u Top 10
Portal 24sata.hr tijekom listopada čitalo je rekordnih 1,180.316 stvarnih korisnika, a ova brojka i opet je potvrdila da je portal najčitanija hrvatska stranica prema gemiusAudience istraživanju. Zahvaljujemo našim čitateljima na povjerenju, a novima želimo dobrodošlicu.
Značajan skok u listopadu zabilježili su svi portali Styrije, a posebno dobar rezultat ostvario je Večernji.hr, koji je imao najveći rast među prvih 10 portala. Večernji, koji se nedavno redizajnirao, ostvario je i najveći broj stvarnih korisnika dosad, preko 840.000.
Gastru najveći rast
Najveći porast od svih naših portala pak bilježi gastro.hr - povećanje čitanosti od čak 47,49 posto u listopadu dovelo ga je na 27. poziciju među hrvatskim stranicama.
Rekordnu čitanost ovaj mjesec bilježe i zdravakrava.hr i budi.in, dok i poslovni.hr ostvaruje rast veći od 5%.
Doseg Styria digitalne grupe (uključujući Njuškalo) u ovom mjesecu iznosi čak 71,75% tj. preko 1,760.000 stvarnih korisnika. Sve rezultate možete preglednije pogledati i na http://www.audience.com.hr/ .
Istraživanje gemiusAudience prati posjećenost hrvatskih web stranica. U istraživanju sudjeluje oko 115 hrvatskih stranica. Istraživanje gemiusAudience postalo je standard u internetskom istraživanju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internetski mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Europe. Podaci ovog, za sada, jedinog istraživanja posjećenosti hrvatskih web stranica su usporedivi i javno dostupni na web adresi: http://www.audience.com.hr/.