A da je bilo kontra nit prvi niti zadnji kome se to desilo
rijetko kulturan 2.0
12.11.2023.
Odustani
Upravo tako
ac
aciviij
12.11.2023.
Odustani
To nije točno! Bull Bar masu automobila povećava za 20 do 50 kg (ovisno o izvedbi). Čovjeka su ubile dvije tone mase, te kinetička energija koja ovisi o brzini
u trenutku sudara i Banožićeva praznoglavost! Bull Bar može biti opasan za pješake, bicikliste i motoriste, ali nikako za drugi automobil. Sukladno tome, Bull Bar Banožiću nije spasio život.
Prikaži još ↓
POmaknut
13.11.2023.
Odustani
meni se baš ne čini tak ....meni se nekak čini da je upravo taj bull bar odigral ključnu ulogu u toj nesreći kako za tog nesretnog čovjeka koji je poginul tako
i za Baneta jer kod udarca nije imalo kaj kompenzirat tu silu i na Nissanu nije bilo gužvanja lima i standardnog podvlačenja motora pod kabinu nego je udarac bil kao u zid koji se kreće
Prikaži još ↓
ac
aciviij
13.11.2023.
Odustani
Taj Terrano još nema podvlačenje motora pod auto, a to je i jedan od razloga što je vozač kombija nastradao. Terrano II (1993 - 2007) je početkom devedesetih ko
nstruiran u "starom stilu", bez definiranog deformiranja prilikom sudara, s pojačanom podnicom i bez podvlačenja motora - kao i skoro svi terenci toga vremena. Bull Bar je pri udarcu od nekih 220 kN (22 tone) bio beskoristan. Otprilike kao da pred zid staviš kutiju cigareta i svom snagom u nju šutneš nogometnu loptu, te nakon toga ustvrdiš da je ta kutija cigareta osjetno ublažila udarac lopte u zid. Činjenica je da bi ona ublažila udarac, ali toliko marginalno da to nije vrijedno spomena. Čovjek u kombiju je najvjerojatnije nastradao jer se sudario s tvrdim terencem, koji se skoro ne deformira i koji ima visoko postavljen motor, a njegov kombi je bio kako smrtonosna klopka ... Ispred vozača, koji je sjedio skoro iznad prednjih kotača nije bilo skoro ništa što bi deformacijom moglo ublažiti udarac, dodatna otežavajuća okolnost je, što je udaren iznad branika, koji bi koliko, toliko ublažili udarac. Da se sudario s osobnim automobilom, vjerojatno bi preživio, ali najvjerojatnije ne bi preživio onaj u osobnom automobilu.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .