Na fotografijama očevida čini se da je Banožićev terenac dodatno ojačan krovnim nosačem i naprijed s 'bull barom'. Kontaktirali smo prometnog stručnjaka koji nam je objasnio kakva je procedura s tim dodacima
Stručnjak o detaljima na vozilu Banožića: 'Jedan mu je spasio život, drugi je morao atestirati'
Mario Banožić skrivio je sudar u kojem je poginuo otac dvoje djece. Ministar je teško ozlijeđen, u bolnici je i ne sjeća se nesreće. Doktori su rekli da ima nagnječenje mozga i da je izvan životne opasnosti, ali da su to situacije u kojima se stanje pacijenta može naglo pogoršati. Državna odvjetnica potvrdila je da je Banožić skrivio nesreću kad je pretjecao kamion po magli i sudario se frontalno s kombijem iz suprotnog smjera. U njemu je bio 40-godišnji G.Š. koji je preminuo na mjestu.
Pogledajte video: Ovo su auti nakon sudara
Pokretanje videa...
Detalj s automobila
Nakon što je utvrđeno da je Mario Banožić skrivio sudar, nazvali smo Gorana Husineca, stručnjaka i vještaka za promet, u vezi s dodacima na automobilu koji je Banožić vozio. Kako smo objavili, u vrijeme kobne nesreće Banožić je vozio svoj Nissan Terrano 2,7 TD Wagon iz 2003. godine, koji je u imovinskoj kartici procijenio na 7000 eura.
Radi se o automobilu starom 20 godina, a ministar ga je zadržao da mu služi za odlazak u lov. Upravo je u vrijeme nesreće, kako smo prvi objavili, išao u lov. Kako smo doznali, primljen je u bolnicu u lovačkom odijelu.
'Imao je nevjerojatnu sreću'
Na fotografijama s očevida čini se da je Banožićev terenac dodatno ojačan krovnim nosačem i naprijed s 'bull barom'.
To nam je potvrdio i Husinec.
- Jutros sam gledao fotografije i mogu reći da je Banožić imao nevjerojatnu sreću zbog krovnog nosača koji auto ima te naprijed ima 'bull bar'. Auto je opremljen za lov i ojačan je, ima krovni nosač koji nije dopustio da se auto u sudaru savije i to mu je spasilo život. Da nije imao taj nosač, kabina bi se savila, udario bi u oštri dio nje i sigurno bi poginuo - rekao nam je Goran Husinec.
Podsjetimo, Husinec nam je na dan sudara prokomentirao zašto je izuzetno opasno voziti po magli te je li mogao biti drugačiji ishod situacije da je bilo ljepše vrijeme, a sada nam je potvrdio da je auto kojim je ministar u subotu ujutro sudjelovao u nesreći u kojoj je život izgubio otac dvoje djece, ojačan te je zbog njega preživio sudar.
Morao je to atestirati
Husinec nam je objasnio koju proceduru trebaju proći takva vozila i je li Banožić morao atestirati 'bull bar' koji je, prema svemu sudeći, stavio naknadno na vozilo jer ono u originalnoj verziji ne dolazi s tim dodatkom.
- Krovni nosač ne treba testirati, ali prednji 'bull bar' mora. Ako je prošao tehnički pregled onda je vjerojatno i testirao što je trebao. To nije ilegalno, ali treba biti atestirano, kao i svaka preinaka na vozilu - nadodao je.