Obavijesti

Tech

Komentari 0

Stručnjaci iz Sofascorea otkrili kako koriste AI: 'Aplikacija je vrlo aktivna, sigurno će ostati'

Stručnjaci iz Sofascorea otkrili kako koriste AI: 'Aplikacija je vrlo aktivna, sigurno će ostati'
5

Stručnjaci iz nekoliko domaćih tvrtki na druženju Udruge za umjetnu inteligenciju podijelili su skustva, izazove i primjere uspješne primjene AI alata

Hrvatska udruga za umjetnu inteligenciju u Zagrebu je u utorak organizirala prvi sastanak CroAI Marketing Cluba, nove mikrozajednice udruge s temom „Unlocking the Power of AI: Personalized Marketing Strategies“. Okupljanje brojnih stručnjaka i entuzijasta predvodila je Tena Turčinović Barukčić, voditeljica Marketing Cluba, a panelisti su bili stručnjaci iz industrije: Goran Vujasin, COO i voditelj performansi u Younited agenciji, Tanya Ariana Bendis, direktorica operacija i marketinga u Omnisearchu te Branimir Karačić, VP Marketinga u Sofascoreu. Podijelili su svoja iskustva, izazove i primjere uspješne primjene AI alata u marketingu.

- Imali smo mnogo skepticizma u agenciji oko korištenja AI, sve dok nismo imali situaciju kada smo bili pritisnuti rokovima i trebali napredno vizualno rješenje. U tom trenu smo isprobali AI alat i dobili nevjerojatno rješenje koje bi nam inače uzelo dane rada. To je probilo barijeru i sada sve više koristimo alate umjetne inteligencije - rekao je Goran Vujasin, COO i voditelj performansa u Younited agenciji.

Branimir Karačić, VP Marketinga u Sofascoreu, naglasio je kako su davno prošli romantičnu fazu s umjetnom intelignecijom te već neko vrijeme imaju AI tim koji se bavi optimizacijom.

- Unutar naših proizvoda koristimo AI za praćenje ponašanja korisnika i korisničkog iskustva, za oglašavanje, vizualna rješenja i sl. Tako koristimo AI za optimizaciju podataka koje već imamo. Aplikacija je vrlo aktivna i sigurni smo da je AI tu da ostane - rekao je Karačić.

Tanya Ariana Bendis, direktorica operacija i marketinga u Omnisearchu, podijelila je kako AI rješenja štede vrijeme.

- Za naš podcast, primjerice, sada koristimo alat koji automatski reže epizodu i izdvaja najzanimljivije dijelove za objavu na društvenim mrežama, što je prije trajalo barem 2-3 sata, ovisno o duljini epizode. Drugi dobar primjer je alat koji koristimo za pisanje sadržaja za LinkedIn, koji analizira trendove i trenutno najpopularniji sadržaj te prilagođava naš sadržaj tome. Ovo je značajno poboljšalo naš doseg - objasnila je Tanya.

Marketing Club će se održavati svakog mjeseca, a za nadolazeće teme, spikere i datume pratite LinkedIn profil udruge ili se prijavite na digitalni kalendar gdje možete vidjeti sve nadolazeće događaje.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Daniel je u 'Milijunašu' odustao na povijesnom pitanju, a znate li vi kako glasi točan odgovor?
NOVA EPIZODA KVIZA

Daniel je u 'Milijunašu' odustao na povijesnom pitanju, a znate li vi kako glasi točan odgovor?

Nakon izvrsne igre, zaustavljen je na 13. pitanju koje je glasilo: 'Gdje se početkom veljače 1921. dogodio jedan od prvih organiziranih oružanih otpora fašističkom režimu u Europi?'
Rođendan tragično preminulog Matije Ljubeka, legende našeg sporta: 'Ubojici neću oprostiti...'
STRADAO PRIJE 24 GODINE

Rođendan tragično preminulog Matije Ljubeka, legende našeg sporta: 'Ubojici neću oprostiti...'

Matija Ljubek u karijeri je osvojio više od 300 medalja. Iz Belišća otisnuo se u svijet i osvojio četiri olimpijske medalje. Bio je možda i najveći hrvatski sportaš svih vremena. Bio je naša olimpijska senzacija, stradao je od metka s 46 godina...
Najteža kandidatkinja osme sezone napustila show: 'Da sam nastavila vani, otišla bih u smrt'
NAPUSTILA SHOW NAKON 12 TJEDANA

Najteža kandidatkinja osme sezone napustila show: 'Da sam nastavila vani, otišla bih u smrt'

Tonka je na posljednjem vaganju imala 179,3 kilograma, izgubila je 3,2 kilograma, što je 1,8% tjelesne mase.