Jeste li ikad razmišljali što napraviti ako nemate gotovine, želite platiti karticom, a ne radi POS uređaj? Odgovor saznajte u nastavku.
Što učiniti ako se pokvari aparat za kartice?
Pitanje: Što napraviti u slučaju da trgovac nije u mogućnosti naplatiti uslugu jer mu se aparat za kreditne kartice pokvario? Primjerice, nakon što smo već natočili gorivo na crpki ili nešto slično? Da li je to problem mene ili trgovca, jesam li dužan otići i vratiti se s gotovinom ili trgovac nema nikakvih obveza prema potrošaču?
Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva:
Plaćanje roba i usluga putem kartica nije obveza već mogućnost koju trgovci nude. Trgovac s bankom ili drugim pružateljem usluge kartičnog poslovanja sklapa ugovor o prihvatu kartica kao sredstvo plaćanja, čime se osigurava prihvat svih kartica izdanih od strane domaćih i inozemnih banaka.
Za usluge predviđene navedenim ugovorom trgovac plaća naknadu koja se iskazuje u postotku, a banka ili drugi pružatelj usluge kartičnog poslovanja se obvezuje opremiti prodajna mjesta aparatima za plaćanje karticama te osigurati kvalitetnu uslugu.
Slijedom navedenog, ukoliko aparat za plaćanje karticama ne radi, vi ste dužni platiti za pruženu uslugu ili kupljeni proizvod gotovinom, ali se možete putem pisanog prigovora obratiti trgovcu odnosno banci ili pružatelju usluge kartičnog poslovanja za neugodnosti koje su proizašle iz nemogućnosti plaćanja karticom.
U Dinersu Clubu su nam rekli ako POS aparati nisu u funkciji onda je potrebno kontaktirati njihovu dežurnu službu, u najkraćem roku.
Može se zaključiti da je uvijek dobro imati određenu svotu gotovine sa sobom. Premda smo svi svjesni da to nije uvijek moguće, uzmite u obzir da vam se mogu dogoditi i ovakve nepredviđene situacije.